Dagens citat av kompisar/bekanta
Forum > Off Topic > Dagens citat av kompisar/bekanta
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
skogsvarelser
Elev |
ingen kompis men en i klassen
lärare: "kolla på det här polynomet, grafen av det, kommer den korsa x-axeln?" hen: "ja jag hoppas det" 3e veckan & folk är redan trötta på matten es gibt Möglichkeiten für mich, gewiß, aber unter welchem Stein liegen sie? 2 sep, 2015 23:00 |
|
Borttagen
|
"Kom, vi sätter oss på golvet." - Linus i bussen =D
3 sep, 2015 17:30 |
|
Ella01
Elev |
En av mina vänners syster när vi ska spela en match och det blir halvlek.
"Ella, varför ska ni spela två matcher mot samma lag?" "Eh... Det kallas halvlek." ✩✩✩ 3 sep, 2015 17:36 |
|
Borttagen
|
"Yeah, mamma! Ska du inte ta och hugga in på brudarna?" - bff's sexårig lillebror x)
3 sep, 2015 20:07 |
|
Borttagen
|
Jag är trött jag vaknade tidigt - jag
Menar du 6 när du säger 'tidigt'? - mormor Nej 7 - jag 4 sep, 2015 08:37 |
|
yerAwizardThea
Elev |
4 sep, 2015 15:27 |
|
Borttagen
|
Min kusin (som för en månad sedan fyllde sexton), under en diskussion om vad som är bra öl: Du, jag har supit mer än vad du gjort i hela ditt liv!
Jag fick anstränga mig för att inte gapskratta åt honom. Det är fan inget att vara stolt över. xD 4 sep, 2015 23:18 |
|
Borttagen
|
"Hörni, är det bara jag som är dålig på matte eller är det fem hoppstyltor ute och bara en som hoppar?" - Fritidsledare
"Det är du som är dålig på matte, för det finns bara fyra!" - A "Nej du, jag är ganska så säker på att det var fem stycken." - Fritidsledare "NÄHÄ! För en är rosa! Och om det finns fyra svarta och en rosa finns det ju inte fem!" - A Din bror har fin logik Primrose Granger 5 sep, 2015 15:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: "Hörni, är det bara jag som är dålig på matte eller är det fem hoppstyltor ute och bara en som hoppar?" - Fritidsledare "Det är du som är dålig på matte, för det finns bara fyra!" - A "Nej du, jag är ganska så säker på att det var fem stycken." - Fritidsledare "NÄHÄ! För en är rosa! Och om det finns fyra svarta och en rosa finns det ju inte fem!" - A Din bror har fin logik Primrose Granger Det kallas utomjordingfrånplatenBENGTlokig... 5 sep, 2015 17:07 |
|
Borttagen
|
Hur går det? - Mamma
Bra jag har 60 tummar - Jag Tummar - Mamsen Ja, alltså saker jag skrivit och folk gillat - Jag Jaha, jag menar med att gå och lägga sig - Mamsen... igen... 6 sep, 2015 10:38 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen