Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Dagens citat av kompisar/bekanta

Forum > Off Topic > Dagens citat av kompisar/bekanta

1 2 3 ... 151 152 153 ... 328 329 330
Användare Inlägg
skogsvarelser
Elev

Avatar

+1


ingen kompis men en i klassen
lärare: "kolla på det här polynomet, grafen av det, kommer den korsa x-axeln?"
hen: "ja jag hoppas det"
3e veckan & folk är redan trötta på matten

es gibt Möglichkeiten für mich, gewiß, aber unter welchem Stein liegen sie?

2 sep, 2015 23:00

Borttagen

Avatar


"Kom, vi sätter oss på golvet." - Linus i bussen =D

3 sep, 2015 17:30

Ella01
Elev

Avatar


En av mina vänners syster när vi ska spela en match och det blir halvlek.
"Ella, varför ska ni spela två matcher mot samma lag?"
"Eh... Det kallas halvlek."

✩✩✩

3 sep, 2015 17:36

Borttagen

Avatar


"Yeah, mamma! Ska du inte ta och hugga in på brudarna?" - bff's sexårig lillebror x)

3 sep, 2015 20:07

Borttagen

Avatar


Jag är trött jag vaknade tidigt - jag
Menar du 6 när du säger 'tidigt'? - mormor
Nej 7 - jag

4 sep, 2015 08:37

yerAwizardThea
Elev

Avatar


Lillasyster *tappar tidningar* *djup suck* "Det här är en grym värld"

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F8e54257748bcde92aa98d474ad134bc8%2Ftumblr_inline_mk32w3sS9d1qz4rgp.gif

4 sep, 2015 15:27

Borttagen

Avatar


Min kusin (som för en månad sedan fyllde sexton), under en diskussion om vad som är bra öl: Du, jag har supit mer än vad du gjort i hela ditt liv!

Jag fick anstränga mig för att inte gapskratta åt honom. Det är fan inget att vara stolt över. xD

4 sep, 2015 23:18

Borttagen

Avatar


"Hörni, är det bara jag som är dålig på matte eller är det fem hoppstyltor ute och bara en som hoppar?" - Fritidsledare

"Det är du som är dålig på matte, för det finns bara fyra!" - A

"Nej du, jag är ganska så säker på att det var fem stycken." - Fritidsledare

"NÄHÄ! För en är rosa! Och om det finns fyra svarta och en rosa finns det ju inte fem!" - A

Din bror har fin logik Primrose Granger

5 sep, 2015 15:43

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
"Hörni, är det bara jag som är dålig på matte eller är det fem hoppstyltor ute och bara en som hoppar?" - Fritidsledare

"Det är du som är dålig på matte, för det finns bara fyra!" - A

"Nej du, jag är ganska så säker på att det var fem stycken." - Fritidsledare

"NÄHÄ! För en är rosa! Och om det finns fyra svarta och en rosa finns det ju inte fem!" - A

Din bror har fin logik Primrose Granger

Det kallas utomjordingfrånplatenBENGTlokig...

5 sep, 2015 17:07

Borttagen

Avatar


Hur går det? - Mamma
Bra jag har 60 tummar - Jag
Tummar - Mamsen
Ja, alltså saker jag skrivit och folk gillat - Jag
Jaha, jag menar med att gå och lägga sig - Mamsen... igen...

6 sep, 2015 10:38

1 2 3 ... 151 152 153 ... 328 329 330

Forum > Off Topic > Dagens citat av kompisar/bekanta

Du får inte svara på den här tråden.