Jag har aldrig (lek)
Forum > Quidditchplanen > Jag har aldrig (lek)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Det har jag!
Jag har aldrig ramlat över ett trumset (men det var nära på skolavslutningen...) 14 jun, 2013 17:41 |
|
Liv_Weasley
Elev |
Inte jag heller!
Jag har aldrig gått på innebandy på fritiden 14 jun, 2013 19:19 |
|
Fjortis
Elev |
inte jag heller
aldrig har jag aldrig frågat chans på någon Trombones do it louder 14 jun, 2013 19:20 |
|
Verro_Luna
Elev |
14 jun, 2013 19:26 |
|
Hedwig96
Elev |
det har jag! i ett helt år en gång
jag har aldrig varit utanför Europa! 14 jun, 2013 19:29 |
|
Fjortis
Elev |
jag har
Aldrig har jag aldrig fått ketchup i håret Trombones do it louder 14 jun, 2013 19:30 |
|
Liv_Weasley
Elev |
Inte jag heller (tror jag..)
Jag har aldrig haft 45 strumpor på varandra samtidigt! 14 jun, 2013 19:33 |
|
Fjortis
Elev |
jag har aldrig gjort det
Aldrig har jag aldrig fått ett F Trombones do it louder 14 jun, 2013 19:35 |
|
Verro_Luna
Elev |
Vi har inte bokstäver men om jag utgår från att det är en 5:a så absolut inte!
Jag har aldrig haft en iPad
14 jun, 2013 19:38 |
|
Liv_Weasley
Elev |
Jag har inte en egen men i familjen delar vi typ på en.
Jag har aldrig tyckt om kaffe (Euuw!!) 14 jun, 2013 19:39 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen