Smultronklubben
Forum > Off Topic > Klubbar > Smultronklubben
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mollylisa
Elev |
ja
PUM tror att hen kommer få minst en dvärg 11 feb, 2013 20:05 |
|
lily, luna
Elev |
11 feb, 2013 20:06 |
|
mollylisa
Elev |
nej (jag har tre
PUM sparar till en drake 11 feb, 2013 20:13 |
|
lily, luna
Elev |
11 feb, 2013 20:17 |
|
luna, lily
Elev |
11 feb, 2013 20:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av mollylisa: Skrivet av hockey macke: Du skulle också stått där men fairy tale hade en annan andvändare när hon gjorde första inlägget.vad gör kristin ebba och agnes.R för att bli "viktiga medlemmar" ( det står det i början) Använd gärna våra mugglisnamn, då förstår folk vem du pratar om. Och ändra gärna inlägget så att det står våra mugglisnamn istället, tack! Skrivet av hockey macke: vad gör luna, lily lily, luna och mollylisa för att bli "viktiga medlemmar" ( det står det i början) Alla är lika viktiga! 11 feb, 2013 20:21 |
|
lily, luna
Elev |
11 feb, 2013 20:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av mollylisa: Skrivet av hockey macke: Du får inte, det är... TRETTONÅRSGRÄNS! tyvärr Skrivet av mollylisa: Skrivet av lily, luna: Ja, det är vi Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Mollylisa då? Vad menar du? Nej men jag menade att ja trodde att molly var klassis med lilyluna vi är klassisar! Någon som ska gå på multicon i sommar? jag tror det TRETTONÅRSGRÄNS??? ******** 11 feb, 2013 20:22 |
|
mollylisa
Elev |
ja
PUM tänker inte logga ut före kl 24.00. ps. fler får vara md om de vill 11 feb, 2013 20:22 |
|
lily, luna
Elev |
11 feb, 2013 20:24 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen