Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
IamAK
Elev |
hallå är det den här säsongen som är nu den sista?! hur många avsnitt finns det kvar? blir helt förvirrad. "thank you glee cast" trendar på twitter så jag undrar lite om det betyder att allt nu är över i USA eller nåt... förklara någon!
2 maj, 2012 21:27 |
|
ailiiin
Elev |
Skrivet av IamAK: hallå är det den här säsongen som är nu den sista?! hur många avsnitt finns det kvar? blir helt förvirrad. "thank you glee cast" trendar på twitter så jag undrar lite om det betyder att allt nu är över i USA eller nåt... förklara någon! Nä, det kommer en s04 & det är 4 avsnitt kvar på den här säsongen tror jag. Och det där på twitter är väl för att det börjar dra sig till sitt slut för de här karaktärerna på High School och så tror jag. 2 maj, 2012 21:54 |
|
IamAK
Elev |
Skrivet av ailiiin: Skrivet av IamAK: hallå är det den här säsongen som är nu den sista?! hur många avsnitt finns det kvar? blir helt förvirrad. "thank you glee cast" trendar på twitter så jag undrar lite om det betyder att allt nu är över i USA eller nåt... förklara någon! Nä, det kommer en s04 & det är 4 avsnitt kvar på den här säsongen tror jag. Och det där på twitter är väl för att det börjar dra sig till sitt slut för de här karaktärerna på High School och så tror jag. okej. vilken lättnad xD tack! 2 maj, 2012 21:54 |
|
Solkatten
Elev |
När kommer säsong 4 då?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 2 maj, 2012 21:59 |
|
ailiiin
Elev |
Skrivet av Solkatten: När kommer säsong 4 då? The Glee Project 2 kommer sändas i sommar tror jag, och då kommer de ju välja ut några att ha som skådespelare, så det borde väl börja filma efter det. 2 maj, 2012 22:00 |
|
Solkatten
Elev |
Någon som vet några bra svenska fanfictions av Glee?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 2 maj, 2012 22:24 |
|
Ida S
Lärare |
Men alndgjknfasl nklfasnklga vad håller jag på med, hur kunde jag missa att det kommit ett nytt Glee-avsnitt??!
Var iofs inte inne på Tumblr någonting igår men det har jag varit idag och inte sett röken av några nya bilder/klipp/gifs eller något. Woah. Kom hit för att posta detta. ![]() för jag shippar deras vänskap till slutet av mitt liv. "we live together, and harry does all the cooking." 3 maj, 2012 11:27 |
|
Borttagen
|
Har bara sett första, men mina favoriter är direkt Mercedes, Kurt och Quinn. Santana och Brittany sjunger också sjukt bra fast de inte har så många solon... Ett tips är att söka på youtube.
Sök på Glee full performace och det komemr upp JÄTTEMYCKEt, jag lovar Gleeks ♥3 3 maj, 2012 16:39 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 maj, 2012 21:47 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
^ svenska fanfics är väl rätt sällsynta överlag. tror att det är rätt svårt att hitta om det inte finns några communitys som mugglis fast för glee. jag känner tyvärr inte till någon. :I
EDIT: okej wow spoiler/rykte som cirkulerar på tumblr just nu som gör mig ARG OCH LEDSEN OCH ARG OCH ARG OCH LEDSEN Spoiler: Tryck här för att visa!
3 maj, 2012 22:00 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen