Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Glee

Forum > Off Topic > Glee

1 2 3 ... 151 152 153 ... 560 561 562
Användare Inlägg
IamAK
Elev

Avatar


hallå är det den här säsongen som är nu den sista?! hur många avsnitt finns det kvar? blir helt förvirrad. "thank you glee cast" trendar på twitter så jag undrar lite om det betyder att allt nu är över i USA eller nåt... förklara någon!

2 maj, 2012 21:27

ailiiin
Elev

Avatar


Skrivet av IamAK:
hallå är det den här säsongen som är nu den sista?! hur många avsnitt finns det kvar? blir helt förvirrad. "thank you glee cast" trendar på twitter så jag undrar lite om det betyder att allt nu är över i USA eller nåt... förklara någon!

Nä, det kommer en s04 & det är 4 avsnitt kvar på den här säsongen tror jag.
Och det där på twitter är väl för att det börjar dra sig till sitt slut för de här karaktärerna på High School och så tror jag.

2 maj, 2012 21:54

IamAK
Elev

Avatar


Skrivet av ailiiin:
Skrivet av IamAK:
hallå är det den här säsongen som är nu den sista?! hur många avsnitt finns det kvar? blir helt förvirrad. "thank you glee cast" trendar på twitter så jag undrar lite om det betyder att allt nu är över i USA eller nåt... förklara någon!

Nä, det kommer en s04 & det är 4 avsnitt kvar på den här säsongen tror jag.
Och det där på twitter är väl för att det börjar dra sig till sitt slut för de här karaktärerna på High School och så tror jag.


okej. vilken lättnad xD tack!

2 maj, 2012 21:54

Solkatten
Elev

Avatar


När kommer säsong 4 då? Dock har jag 5 avsnitt av säsong 2 och hela säsong 3 kvar att se.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

2 maj, 2012 21:59

ailiiin
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
När kommer säsong 4 då? Dock har jag 5 avsnitt av säsong 2 och hela säsong 3 kvar att se.

The Glee Project 2 kommer sändas i sommar tror jag, och då kommer de ju välja ut några att ha som skådespelare, så det borde väl börja filma efter det.

2 maj, 2012 22:00

Solkatten
Elev

Avatar


Någon som vet några bra svenska fanfictions av Glee?

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

2 maj, 2012 22:24

Ida S
Lärare

Avatar


Men alndgjknfasl nklfasnklga vad håller jag på med, hur kunde jag missa att det kommit ett nytt Glee-avsnitt??!
Var iofs inte inne på Tumblr någonting igår men det har jag varit idag och inte sett röken av några nya bilder/klipp/gifs eller något. Woah.

Kom hit för att posta detta.
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m3era66SKo1rt28hlo5_r1_250.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F28.media.tumblr.com%2Ftumblr_m3era66SKo1rt28hlo6_250.gif

för jag shippar deras vänskap till slutet av mitt liv.

"we live together, and harry does all the cooking."

3 maj, 2012 11:27

Borttagen

Avatar


Har bara sett första, men mina favoriter är direkt Mercedes, Kurt och Quinn. Santana och Brittany sjunger också sjukt bra fast de inte har så många solon... Ett tips är att söka på youtube.
Sök på Glee full performace och det komemr upp JÄTTEMYCKEt, jag lovar D

Gleeks ♥3

3 maj, 2012 16:39

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Någon som vet några bra svenska fanfictions av Glee?

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

3 maj, 2012 21:47

Wingardium Leviosa
Elev

Avatar


^ svenska fanfics är väl rätt sällsynta överlag. tror att det är rätt svårt att hitta om det inte finns några communitys som mugglis fast för glee. jag känner tyvärr inte till någon. :I



EDIT:
okej wow spoiler/rykte som cirkulerar på tumblr just nu som gör mig ARG OCH LEDSEN OCH ARG OCH ARG OCH LEDSEN

Spoiler:
Tryck här för att visa!"Brittany is not graduating." + den här posten: http://fyeahgleeclub.tumblr.com/post/22337420022/grad-ceremony-spoilers
och det verkar vara rätt sant ja

HOW
HUR VA
VAR KOM DETTA IFRÅN
de kan inte komma och säga detta när det är fyra avsnitt kvar omg hon skulle fått en storyline
och brittany är inte dum
HON ÄR INTE DUM OKEJ OM DU SÄGER NÅGOT ANNAT VET JAG INTE VILKEN SERIE DU KOLLAR PÅ eller om du blundar varenda gång hon är i bild
för brittany är inte dum
hon tänker annorlunda och har förmodligen läs- och skrivsvårigheter (det förklarar varför hon blandar ihop ord och hade svårt med alfabetet för att m och n var för lika).
men hon är inte dum.
och hon är en imponerande resumé, ska jag be och få tala om. brittany s. pierce har åstadkommit följande under sina high school år:

- varit med i cheerios och vunnit JÄTTEmånga tävlingar runt om i landet
- hon blev vald till senior class president
- hon har alldeles säkert vunnit motocrosstävlingar för ja det är canon och hon är awesome
- hon har varit med i glee club och vunnit tävlingar
- hon var med i brainiacs OCH LEDDE DEM TILL VINST GENOM ATT SVARA PÅ ALLA FRÅGOR
- hon blev framröstad som "trendiest girl in america" av teen vogue
- hon skrev för skoltidningen
- hon skriver, filmar och skådespelar i sin egen webbserie

sådant ser bra ut på sådant som man skickar in till college.
och vet ni? hon hade inte fått göra det där om hon inte var godkänd. folk i usa på tumblr är helt wtf för så går det inte till. aktiviteter i skolan är bara okej om man klarar sig i skolan. sue skulle kunna göra ett undantag så att britt skulle kunna vara med i cheerios trots att hon failade, men will skulle aldrig göra något sådant, vilken douchebag han än är.
och santana skulle aldrig, ALDRIG ALDRIG ALDRIG låta brittany faila. det är så ooc att jag blir illamående. hon skulle go all lima heights på dem eller hjälpa henne att fuska eller plugga med henne hela nätterna. vad som än behövdes. jag lovar.
URH OM DETTA ÄR SANT SÅ TROR JAG ATT JAG EXPLODERAR FÖR DET MAKEAR INGEN SENSE
och ursäkta min wall of text haha
men ingen får säga att "jaa det var väl väntat" för nej det är det väl inte? hon har klarat fyra år i high school utan att bli underkänd OCH klarat av alla aktiviteter hon hade.
fram tills nu tydligen oh lol
/gråter mig till sömns för jag bryr mig alldeles för mycket om karaktärer i tv-serier

EDIT 2:
hah
"Brittany Pierce is the Senior Class President. She is a Cheerio, a member of Glee Club, and a member of The Brainiacs. All after school activities that require a C+ average for her to stay on. Brittany not graduating literally doesn't make sense, and it's a same the writers continue to embarrass themselves."

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Fe41a07e42c44dbc76381ca8019b0ef8d%2Ftumblr_mhixnxAhUi1rx4fhzo1_500.gif

3 maj, 2012 22:00

1 2 3 ... 151 152 153 ... 560 561 562

Forum > Off Topic > Glee

Du får inte svara på den här tråden.