Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
reckless
Elev |
Paprika
CharmBlood26477 @ Pottermore 27 sep, 2012 22:14 |
|
Ladusvalan
Elev |
Jag tänker säga paprika, eftersom det är fantastiskt gott (speciellt när den är grillad eller tillagad på nåt annat sätt). Tomater kan vara helt okej (babytomater är ju supergoda), men paprika kommer alltid att vara min favorit. Om man bortser från grön paprika, för det har aldrig varit nån favorit för mig ...
Resultat i gårdagens fråga: 20-15 till paprika! OBS! Ny fråga i första inlägget ... 28 sep, 2012 08:06 |
|
MizzNina
Elev |
ROSA!!!
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 28 sep, 2012 08:07 |
|
Borttagen
|
Ja, den frågan var svår. egentligen tycker jag inte om någon av färgerna men om jag måste välja föredrar jag Lila. För att jag tycker mer om ganska mörka färger.
28 sep, 2012 08:12 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Rosa, speciellt chockrosa för det är min favoritfärg!! Men jag tycker att lila är en väldigt fin färg, har absolut inget emot lila!
28 sep, 2012 08:19 |
|
Borttagen
|
Jag väljer nog lila för att den färgen är mycket lättare att matcha andra kläder och smycken med till skillnad från rosa som är ganska svår. Jag kan tycka om rosa men jag väljer nog ändå lila.
____________________________________________ Pigfarts is real! 28 sep, 2012 08:20 |
|
Borttagen
|
28 sep, 2012 08:22 |
|
Borttagen
|
Lila!!!!
Jag är inte sådan att jag har på mig rosa/lila varenda dag, men lila är faktiskt snyggt 28 sep, 2012 08:42 |
|
Irah
Elev |
28 sep, 2012 08:45 |
|
Savi
Elev |
28 sep, 2012 08:50 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen