Riket Kanamerin
Forum > Off Topic > Klubbar > Riket Kanamerin
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: haha fast jag förstår er som vill byta till Slytherin *host* Heh, jag vet inte om jag vill byta. :3 Jag TROR jag vill byta. xP . .
8 jul, 2012 20:59 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av AlexZz: haha byt då xD haha bara att göra Skrivet av Cara Riddle: haha fast jag förstår er som vill byta till Slytherin *host* Heh, jag vet inte om jag vill byta. :3 Jag TROR jag vill byta. xP ![]()
8 jul, 2012 21:00 |
|
Lordlollo
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: jag! eller jag har redan bytt en gång, men det va ju det rätta! ^^Är det bara jag som passar i mitt elevhem?? xD och aldrig skulle vilja byta?? ♆ 8 jul, 2012 21:00 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Lordlollo: Precis Skrivet av Cara Riddle: jag! eller jag har redan bytt en gång, men det va ju det rätta! ^^ Är det bara jag som passar i mitt elevhem?? xD och aldrig skulle vilja byta?? ![]()
8 jul, 2012 21:01 |
|
Lordlollo
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: aja, nu tänker jag aldrig byta iaf! Skrivet av Lordlollo: Precis Skrivet av Cara Riddle: jag! eller jag har redan bytt en gång, men det va ju det rätta! ^^ Är det bara jag som passar i mitt elevhem?? xD och aldrig skulle vilja byta?? ♆ 8 jul, 2012 21:01 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Nej, jag har ju kommit så långt nu! Skrivet av AlexZz: haha byt då xD haha bara att göra Skrivet av Cara Riddle: haha fast jag förstår er som vill byta till Slytherin *host* Heh, jag vet inte om jag vill byta. :3 Jag TROR jag vill byta. xP . .
8 jul, 2012 21:01 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Lordlollo: bra det Skrivet av Cara Riddle: aja, nu tänker jag aldrig byta iaf! Skrivet av Lordlollo: Precis Skrivet av Cara Riddle: jag! eller jag har redan bytt en gång, men det va ju det rätta! ^^ Är det bara jag som passar i mitt elevhem?? xD och aldrig skulle vilja byta?? Skrivet av AlexZz: haha det är de enda jobbiga xDSkrivet av Cara Riddle: Nej, jag har ju kommit så långt nu! Skrivet av AlexZz: haha byt då xD haha bara att göra Skrivet av Cara Riddle: haha fast jag förstår er som vill byta till Slytherin *host* Heh, jag vet inte om jag vill byta. :3 Jag TROR jag vill byta. xP ![]()
8 jul, 2012 21:03 |
|
AlexZz
Elev |
8 jul, 2012 21:04
Detta inlägg ändrades senast 2012-07- 8 kl. 21:04
|
|
Borttagen
|
Ja, man måste ju börja om på nytt när man byter användare D:
8 jul, 2012 21:04 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ja, man måste ju börja om på nytt när man byter användare D: Yep, och det orkar iallafall inte jag... xD . .
8 jul, 2012 21:04 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen