Skriv vad du GRYMT GÄRNA VILL SÄGA TILL EN SPECIELL PERSON MEN KAN INTE-TRÅDEN
Forum > Off Topic > Skriv vad du GRYMT GÄRNA VILL SÄGA TILL EN SPECIELL PERSON MEN KAN INTE-TRÅDEN
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
28 jul, 2013 22:57 |
|
Liv_Weasley
Elev |
28 jul, 2013 22:59 |
|
FantasyGirl
Elev |
Okay, I hate to break it to you, but I'm sure your new friends are supercool, but they're also fake. Very fake. And I know that you probably think it's my fault we're not friends anymore, and maybe it's true, but if you just gave us a chance, I'm sure you'd realise that we have much more in common than you will ever have.
And hey S, I kinda miss you. Sincerely Your geek
28 jul, 2013 23:03 |
|
Borttagen
|
Tänker skriva det här tills personen vet att det är den det är till ♥
Hehe ... man kan väll skriva positiva saker också? Till Miss Hemlig! Varje gång du loggar ut brister jag i gråt, och varje gång du loggar in skuttar jag ett varv runt vardagsrummet. Du betyder mycket för mig, även om jag är mycket äldre. Ålder spelar ingen roll. Man föds med en viss ålder! Och vi två, föddes gamla och visa ♥ Om jag hamnat i Gryffindor, hade jag haft mod till att skriva vem det var till ... Men jag känner inga lejonspår i mitt hjärta ♥ 29 jul, 2013 08:47 |
|
scarhead
Lärare |
jag kommer säkert få frågan ''gillar du honom fortfarande?'' och jag kommer säga ''alltså jag vet inte'' och senare tänka ''nejmen det jag kände för dig är nog över'' men så kommer jag se dig och andetagen kommer göra ont och du kommer vara mitt fokus och alla låtcitat kommer stämma igen och jag kommer inse att nej fan jag är fortfarande jävligt kär i dig
29 jul, 2013 10:54 |
|
Borttagen
|
Nejmen hej älskling ♥♥♥♥
Jag förstår inte. Inte alls. Varför beter du dig som om jag inte finns? Varför pratar du aldrig med mig? Varför, varför, varför, varför? Jag har väl aldrig gjort dig illa? Jag har väl aldrig någonsin gjort något för att stöta bort dig? 30 jul, 2013 12:02 |
|
Vasilisa
Elev |
Men du fattar ju för fan ingenting!!! Det är ju inte lätt att vara tonåring! Bara för att alltid är så perfekt hela tiden!?,
'Hogwarts, Hogwarts, Hoggy Warty Hogwarts!' ⭐️Ravenclaw forever!⭐️ 30 jul, 2013 12:11 |
|
Verro_Luna
Elev |
30 jul, 2013 13:50 |
|
Frivolt
Elev |
Hej!
Jag är gay, bara så ni vet! 31 jul, 2013 21:42 |
|
Borttagen
|
Okej, så. Du missuppfattade vad Madde sa, no big deal? Liksom snälla? Det var ju typ förra året? Släpp det!
31 jul, 2013 21:43 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen