The flum side
Forum > Off Topic > Klubbar > The flum side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Lills: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lills: samma som jag lalalalalallalalalalalalal nana Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: jag är en söt liten katt haha!!! kul med lite flum! LALALALA Jaa, lite flum sitter aldrig fel! LALALALLALALALALALALLLLLALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALAL! xD Gissa vilken låt jag sjunger. (OBS. Jenny får inte svara hon vet!) Haha! xD Men jag tror inte det. Jag sjunger till Rihanna- Don't Stop The Music! Gissade det! 27 feb, 2012 15:58 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av Borttagen: emmm jag vet int! vi borde ha det som hällsning LALALALA Eller Flumsan! Som hejsan, men med flum, så blir det flumsan! ![]()
27 feb, 2012 15:58 |
|
Borttagen
|
flum flum ea.ethfgd8js39ku4i98yerlu galet flu tweygjklytrljhtmguk en låt av linnlovegood
27 feb, 2012 16:00 |
|
Borttagen
|
ja det me! flumsan
27 feb, 2012 16:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: flum flum ea.ethfgd8js39ku4i98yerlu galet flu tweygjklytrljhtmguk en låt av linnlovegood Okeij...! Skrivet av Lills: Skrivet av Borttagen: emmm jag vet int! vi borde ha det som hällsning LALALALA Eller Flumsan! Som hejsan, men med flum, så blir det flumsan! haha! 27 feb, 2012 16:01 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av Borttagen: ja det me! flumsan Eller flum + lala = Flumla? Kanske? Men vi måste ju fråga carro78 och Magiska mugglaren först! ![]()
27 feb, 2012 16:02 |
|
Borttagen
|
ja absolut!
Lills: när kommer nästa kapittel ut i din ff??? 27 feb, 2012 16:02
Detta inlägg ändrades senast 2012-02-27 kl. 16:05
|
|
Lills
Elev |
27 feb, 2012 16:03 |
|
Borttagen
|
Lills : en sak till; jag tar med min fjäder penna i morron
27 feb, 2012 16:09 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av Borttagen: Lills : en sak till; jag tar med min fjäder penna i morron jaaa! JAG VILL SE DEN! ![]()
27 feb, 2012 16:15 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen