Harry Potter Internet Marton 2!
Forum > Harry Potter > Harry Potter Internet Marton 2!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna.Lovegood
Elev |
Min DVD med PoA är inte köpt, jag spelade in den själv. Så antagligen failar den helt och jag hamnar väldigt mycket efter, vilket inte blir bättre av att jag skriver skitsegt, och så kommer den sega jättemycket i mina dåligt klippta reklampauser, och till råga på allt missar jag eftertexterna.
Men jag försöker vara med ändå. 9 jan, 2012 10:28 |
|
Pygmepuffen
Elev |
9 jan, 2012 10:58 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av Pygmepuffen: samma tid den 21a? Japp, alltid kl 8 9 jan, 2012 10:59 |
|
Bombarda
Elev |
jag är på den 21:a
fast jag missar den 4:e februari då det är dagen efter min födelsedag så vi jag har gäster då:/ Kärlek till alla! 9 jan, 2012 11:53 |
|
Miss Lunatic
Elev |
Vad jag vet har jag inget inplanerat den 21:a, så jag är på!
![]() ~ Hearing voices no one else can hear isn't a good sign, even in the wizarding world ~ 9 jan, 2012 14:20 |
|
joel9324
Elev |
9 jan, 2012 14:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Okej, då är alltså PoA den 21 Januari! Tycker om när du säger 21 Januari! 11 jan, 2012 16:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Okej, då är alltså PoA den 21 Januari! Tycker om när du säger 21 Januari! Varför? 11 jan, 2012 18:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Okej, då är alltså PoA den 21 Januari! Tycker om när du säger 21 Januari! Varför? min onda födelsedag e då!!!!!!! 11 jan, 2012 18:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Okej, då är alltså PoA den 21 Januari! Tycker om när du säger 21 Januari! Varför? min onda födelsedag e då!!!!!!! onda?? 11 jan, 2012 18:35 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen