Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
TheFifthMarauder
Elev |
Skrivet av lumos1: Skrivet av TheFifthMarauder: jag känner mig som världens hemskaste människa som försöker stänga ute en person från mitt liv för ibland är hon verkligen den enda som förstår mig, men för det mesta får hon mig bara att må dåligt... usch och vi har så många fina minnen tillsammans, men tror inte det kommer räcka i slutändan. Alltså, det är precis samma för mig med en person. usch, hoppas det blir bra för dig i slutändan!
22 okt, 2014 20:03 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av TheFifthMarauder: Skrivet av lumos1: Skrivet av TheFifthMarauder: jag känner mig som världens hemskaste människa som försöker stänga ute en person från mitt liv för ibland är hon verkligen den enda som förstår mig, men för det mesta får hon mig bara att må dåligt... usch och vi har så många fina minnen tillsammans, men tror inte det kommer räcka i slutändan. Alltså, det är precis samma för mig med en person. usch, hoppas det blir bra för dig i slutändan! Tack, och detsamma också!♥ ;;
22 okt, 2014 20:04 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Vill ligga i sängen hela dagen och bara tänka. Kanske ha någon bredvid mig, någon som jag verkligen gillar. Snacka i timmar. Snacka om småsaker som är så viktiga för en persons helhet. Snacka med någon jag gillar i timmar i min säng. Stirra på taket och stirra på honom. Det känns så jävla skitigt att bara kunna vara vän med honom.
23 okt, 2014 16:17 |
|
jagvetinteriktigt
Elev |
Jag förstår inte vad problemet är ens. Säg bara att ni inte vill vara med mig om det nu vore så. Då slipper jag i alla fall undra.
Det vore jävligt trevligt om ni någon gång kunde åtminstone FRÅGA. I've always liked that about me, that I know what I am fighting for, and for this I'd go to war 23 okt, 2014 19:41 |
|
Klaestron
Elev |
Fick reda på att iaf en av mina elever som jag undervisat denna vecka är en Potterhead. Har ingen aning om hen hänger på mugglis, men det glädjer mig att vissa barn på mellanstadiet föredrar mister Potter före reality TV etc.
24 okt, 2014 04:42 |
|
Nordanhym
Elev |
25 okt, 2014 23:44 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Att det skall vara så svårt att ta beslut för hösten 2015 nu. Får snällt och vänligt avvakta till mars-april med att kunna planera - och då skall man behöva förbereda inför alla möjligheterna och alternativen redan nu i vinter.
Blir tokig. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 26 okt, 2014 08:00 |
|
Polyjuice
Elev |
Funderar på om jag ska äta yoghurt nu eller senare
Är ganska tråkig 26 okt, 2014 11:00 |
|
Borttagen
|
På sistone har jag mått mycket bättre, rent psykiskt. Jag har alltid grubblat väldigt mycket över vem jag är, men på senare tid har jag börjat känna mig mycket mer bekväm med att vara kvinna. Det känns så fantastiskt bra att jag äntligen trivs med min kropp (även om jag gott hade behövt gå upp tjugo kilo och väga 65 istället för 45) - men var sak har sin tid. Jag har till och med hittat tillbaka till den personen jag brukade vara innan jag blev sjuk och mer eller mindre slutade bry mig om hur jag ser ut. Jag är inte fåfäng, jag tycker bara om att känna mig fin, och det gör jag allt oftare nu.
Snart är Samhain här, och vi ska äta en massa gott. Hoppas magen låter mig göra det. Litegrann iallafall. Igår lyckades jag faktiskt äta fyra pepparkakor utan att kroppen protesterade! FYRA!! Jag är så lycklig! 26 okt, 2014 14:49 |
|
Nordanhym
Elev |
26 okt, 2014 18:25 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen