Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av The Noble Lion: Jag har aldrig blivit kysst, om man inte räknar the little pecks on the lips när man var circa 9 år. Nu är jag 18 och jag känner liksom ett behov nästan, vill känna någons närhet, vill kunna ta på någon. Jag vill vara kär. Men jag vet inte hur man blir det, det är ju ingen som liksom intresserar mig! Jag vet inte hur många gånger jag tänkte samma sak. Och jag vet inte hur många gånger folk skrev ungefär samma saker som jag skriver till dig nu - men jag gör det ändå. För det första är du INTE ensam. Jag kysste någon för första gången när jag var arton som du, likaså min pojkvän. Jag har jämnåriga som ännu inte kysst någon. Jag förstår verkligen ditt behov av närhet. Jag förstår hur mycket du längtar efter det och hur mycket du vill det - men som du skriver själv, så är det ingen som intresserar dig. Och jag vill understryka den stora skillnaden mellan att vilja känna närhet, och att vilja känna närhet med en specifik person. När den personen kommer, är det en annan sak. Jag ifrågasätter inte det du känner nu, men det är inget du behöver tvinga fram. Kär bara blir man, och när rätt person kommer är du möjligen glad att det inte blev någon annan. Det var i alla fall jag, fast vissa kan ju finna nöje i fysiska relationer utan emotionella band. Båda saker är rätt om det känns rätt, men min poäng är att du inte behöver anstränga dig för att bli kär eftersom det inte funkar så. Du är inte onormal i alla fall, och jag vill bara försöka få dig att inte känna dig stressad. Usch, det blev inte ens i närheten av så välformulerat som jag velat, men jag ville i alla fall skriva något. 19 okt, 2014 23:29 |
|
Klaestron
Elev |
20 okt, 2014 04:51 |
|
JuliaBullen
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ebola har kommit till Sverige????? ... jag är rädd :C Snälla säg att du skojar... Jag blir också rädd, skit skraj. //Julia 20 okt, 2014 08:45 |
|
Fellrendión
Elev |
Man tappar motivationen att gånär man försvoer sig. Det har skett tusentals gnger nu på bara den här terminen. Bra start på veckan liksom. Det kan ta en timme eller t.om upp till två timmar innan jag ens gör mig redo att gå för att jag måste hitta motivationen först. -_-
Jätteroligt verkligen... Men då och då har man även riktiga anledningar förutom att man alltid är trött. I natt kunde jag inte stänga ögonen utan att få fransar i ögonen. Det gjoede sjukt ont så därför tog det sin tid. 2 TIMMAR. Fast... jag borde inte gått och "llagt"mig 23 men att lägga sig halv 2 är bara värre.
20 okt, 2014 08:55 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av The Noble Lion: Jag har aldrig blivit kysst, om man inte räknar the little pecks on the lips när man var circa 9 år. Nu är jag 18 och jag känner liksom ett behov nästan, vill känna någons närhet, vill kunna ta på någon. Jag vill vara kär. Men jag vet inte hur man blir det, det är ju ingen som liksom intresserar mig! Jag vet inte hur många gånger jag tänkte samma sak. Och jag vet inte hur många gånger folk skrev ungefär samma saker som jag skriver till dig nu - men jag gör det ändå. För det första är du INTE ensam. Jag kysste någon för första gången när jag var arton som du, likaså min pojkvän. Jag har jämnåriga som ännu inte kysst någon. Jag förstår verkligen ditt behov av närhet. Jag förstår hur mycket du längtar efter det och hur mycket du vill det - men som du skriver själv, så är det ingen som intresserar dig. Och jag vill understryka den stora skillnaden mellan att vilja känna närhet, och att vilja känna närhet med en specifik person. När den personen kommer, är det en annan sak. Jag ifrågasätter inte det du känner nu, men det är inget du behöver tvinga fram. Kär bara blir man, och när rätt person kommer är du möjligen glad att det inte blev någon annan. Det var i alla fall jag, fast vissa kan ju finna nöje i fysiska relationer utan emotionella band. Båda saker är rätt om det känns rätt, men min poäng är att du inte behöver anstränga dig för att bli kär eftersom det inte funkar så. Du är inte onormal i alla fall, och jag vill bara försöka få dig att inte känna dig stressad. Usch, det blev inte ens i närheten av så välformulerat som jag velat, men jag ville i alla fall skriva något. Tack för att du tog dig tid att svara ♥3333 Jag vet ju att jag inte är ensam men det känns bra att någon faktiskt säger det till mig, även fast man vet att man inte är ensam kan det ju kännas som det! Och jag ska försöka inse att jag inte behöver stressa med kärleken, att det kommer när det kommer, men det är svårt... But I'll try!
20 okt, 2014 18:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Borttagen: Skrivet av The Noble Lion: Jag har aldrig blivit kysst, om man inte räknar the little pecks on the lips när man var circa 9 år. Nu är jag 18 och jag känner liksom ett behov nästan, vill känna någons närhet, vill kunna ta på någon. Jag vill vara kär. Men jag vet inte hur man blir det, det är ju ingen som liksom intresserar mig! Jag vet inte hur många gånger jag tänkte samma sak. Och jag vet inte hur många gånger folk skrev ungefär samma saker som jag skriver till dig nu - men jag gör det ändå. För det första är du INTE ensam. Jag kysste någon för första gången när jag var arton som du, likaså min pojkvän. Jag har jämnåriga som ännu inte kysst någon. Jag förstår verkligen ditt behov av närhet. Jag förstår hur mycket du längtar efter det och hur mycket du vill det - men som du skriver själv, så är det ingen som intresserar dig. Och jag vill understryka den stora skillnaden mellan att vilja känna närhet, och att vilja känna närhet med en specifik person. När den personen kommer, är det en annan sak. Jag ifrågasätter inte det du känner nu, men det är inget du behöver tvinga fram. Kär bara blir man, och när rätt person kommer är du möjligen glad att det inte blev någon annan. Det var i alla fall jag, fast vissa kan ju finna nöje i fysiska relationer utan emotionella band. Båda saker är rätt om det känns rätt, men min poäng är att du inte behöver anstränga dig för att bli kär eftersom det inte funkar så. Du är inte onormal i alla fall, och jag vill bara försöka få dig att inte känna dig stressad. Usch, det blev inte ens i närheten av så välformulerat som jag velat, men jag ville i alla fall skriva något. Tack för att du tog dig tid att svara ♥3333 Jag vet ju att jag inte är ensam men det känns bra att någon faktiskt säger det till mig, även fast man vet att man inte är ensam kan det ju kännas som det! Och jag ska försöka inse att jag inte behöver stressa med kärleken, att det kommer när det kommer, men det är svårt... But I'll try! Jag vet att det är svårt. Usch, jag minns ju så väl för det var inte ens länge sedan för min del. Problemet är att man typ inte kan tänka så klokt och avslappnat förrän man gjort allt vad det nu må vara, men man hade ju behövt förstå det innan... Det suger verkligen. 20 okt, 2014 18:33 |
|
Amaanda
Elev |
Jag mår så himla dåligt just nu. Det är så himla mycket med skolan att jag bara sitter här och gråter framför dokumentet med ansiktet i händerna.
Jag har ont i huvudet varje dag och mår jättedåligt över att aldrig ha tid nog över för att göra sådant jag vill. Och när jag faktiskt inte gör saker som relaterar till skolan finns det i huvudet och stressar upp mig ändå. Det är jättedumt att hålla på såhär. För jag vet vad stress kan göra och har varit där förut. Jag önskar att höstlovet kunde komma snabbare. Det är bara en vecka kvar, men känns som om jag kommer bryta ihop innan dess
20 okt, 2014 18:51 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Jag har aldrig blivit kysst, om man inte räknar the little pecks on the lips när man var circa 9 år. Nu är jag 18 och jag känner liksom ett behov nästan, vill känna någons närhet, vill kunna ta på någon. Jag vill vara kär. Men jag vet inte hur man blir det, det är ju ingen som liksom intresserar mig! Jag förstår precis hur du känner. Det är samma för mej... 20 okt, 2014 18:57 |
|
The Noble Lion
Elev |
Jinx - Precis, och ibland får jag liksom "attacker" då jag bara vill ha någon att krama om, någon som bryr sig, någon man kan prata med. Jag vet inte, jag vill bara ha någon..
Hedwig96 - It sucks...
20 okt, 2014 19:02 |
|
Borttagen
|
Jag vet inte hur jag ska reagera på att mina kompisar gör sig roliga över att jag bryr mig mer om att det eventuellt ligger ryska båtar och snokar kring Sverige än jag bryr mig om Paradise Hotel
20 okt, 2014 20:13 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen