Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
MTEL, jag förstår dig! Jag är sjukt nojjig över hela detta och funderar på att börja bunkra upp konserver och sånt. Överlever man sjukdomen själv men typ 70% av befolkningen dör så är det ju ingen infrastruktur som kommer att fungera.. Som Walking Dead minus zombiesarna..
19 okt, 2014 21:27 |
|
Fellrendión
Elev |
19 okt, 2014 22:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: MTEL, jag förstår dig! Jag är sjukt nojjig över hela detta och funderar på att börja bunkra upp konserver och sånt. Överlever man sjukdomen själv men typ 70% av befolkningen dör så är det ju ingen infrastruktur som kommer att fungera.. Som Walking Dead minus zombiesarna.. Har också tänkt i dom banorna. Jag såg att ebolavirauset har börjat säljas som ett gosedjur/leksak. Vet inte om jag skulle tycka det var så mysigt att ge bort en sån 19 okt, 2014 22:05 |
|
Fellrendión
Elev |
NEJ NU!
Så Ryssland spionerar på oss också.
19 okt, 2014 22:08 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Jag är på riktigt sjukt rädd att det ska bli en ebolaepedemi samtidigt som ww3 startar. Detta är hemskt och jag kan inte tro på att vi håller på att bli indragna i krig.. Nu kanske jag överdriver lite men jag bara, nej...
19 okt, 2014 22:10 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av yerAwizardThea: Jag är på riktigt sjukt rädd att det ska bli en ebolaepedemi samtidigt som ww3 startar. Detta är hemskt och jag kan inte tro på att vi håller på att bli indragna i krig.. Nu kanske jag överdriver lite men jag bara, nej... Samma här. Sen tänker jag även på växthuseffekten och ööödsjöldas... Krig+förstörd planet+sjukdomar=vår framtid.
19 okt, 2014 22:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fellrendión: NEJ NU! Så Ryssland spionerar på oss också. Alla länder spioner på alla länder dom kan spionera på. 19 okt, 2014 22:17 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fellrendión: NEJ NU! Så Ryssland spionerar på oss också. Alla länder spioner på alla länder dom kan spionera på. Men tänk om det verkligen blir ett världskrig? När ska folk lära sig...? Många säger att historia är ONÖDIGT i skolan men nej, det är det inte. Det är på grund av sånt här man verkligen måste veta vad som hänt förut så att man kan försöka göra det bättre istället... men istället för att göra det bättre är folk så giriga eller hatiska att de bara måste göra allt värre och värre...
19 okt, 2014 22:19 |
|
AuroraAlexius
Elev |
Skrivet av Fellrendión: NEJ NU! Så Ryssland spionerar på oss också. Ryssland har nog aldrig slutat spionera på oss. Det här gången klantade de sig bara. Tror inte det är någon risk att vi hamnar i krig med Ryssland. Jag skulle oroa mig mer för Mellanöstern, Ryssland kommer inte göra något där de riskerar att få NATO mot sig (och resten av västvärlden). ~ Hogwarts kommer alltid finns där för att välkomna dig hem ~ 19 okt, 2014 22:22 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av AuroraAlexius: Skrivet av Fellrendión: NEJ NU! Så Ryssland spionerar på oss också. Ryssland har nog aldrig slutat spionera på oss. Det här gången klantade de sig bara. Tror inte det är någon risk att vi hamnar i krig med Ryssland. Jag skulle oroa mig mer för Mellanöstern, Ryssland kommer inte göra något där de riskerar att få NATO mot sig (och resten av västvärlden). Mellanöstern också och andra men det spelar egentligen ingen roll. Allt jag vill är att ha en perfekt värld där alla kan må bra, ha det bra och vara lyckliga men det kommer antagligen aldrig hända.
19 okt, 2014 22:26 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen