Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Ebola har kommit till Sverige????? ... jag är rädd :C När hur... framförallt VAR? 19 okt, 2014 20:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Ebola har kommit till Sverige????? ... jag är rädd :C Personen som blivit undantagen från Arlanda kom inte ens från något av riskländerna så risken är ju liten att det är Ebola.. Vi får hoppas. 19 okt, 2014 20:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fellrendión: Nä ... det var väl inte helt säkerställt, men det var någon man som hade ebolasymptom (?) på Arlanda Skrivet av Borttagen: Ebola har kommit till Sverige????? ... jag är rädd :C NEJ! DU LJUGER VA????????????? 19 okt, 2014 20:58 |
|
Borttagen
|
Han såg ut att må dåligt och hade feber, det var allt 19 okt, 2014 21:00 |
|
Fellrendión
Elev |
19 okt, 2014 21:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Nej, gud vad tur!Han såg ut att må dåligt och hade feber, det var allt 19 okt, 2014 21:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Nej, gud vad tur! Han såg ut att må dåligt och hade feber, det var allt Eller hur xD jag som är så paranoid lär ju sluta gå ut det kommer hit. En polares mamma kom hem från afrika för några veckor sedan och ingen av dem var oroliga. Fattar inte hur man kan stänga av det sådär 19 okt, 2014 21:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Ebola har kommit till Sverige????? ... jag är rädd :C Det är inte säkert att det är Ebola, personen kom med feber och har redan isolerats på ett sjukhus och färdades med en specialambulans. Men det är ju inte säkert att det var ebola, vad jag vet. 19 okt, 2014 21:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Nej, gud vad tur! Han såg ut att må dåligt och hade feber, det var allt Eller hur xD jag som är så paranoid lär ju sluta gå ut det kommer hit. En polares mamma kom hem från afrika för några veckor sedan och ingen av dem var oroliga. Fattar inte hur man kan stänga av det sådär Afrika är ju rätt stort! Än så länge är det väl Sierra Leone, Liberia och typ Guinea som är drabbade? Men ja, jag är nojjig.. 19 okt, 2014 21:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Nej, gud vad tur! Han såg ut att må dåligt och hade feber, det var allt Eller hur xD jag som är så paranoid lär ju sluta gå ut det kommer hit. En polares mamma kom hem från afrika för några veckor sedan och ingen av dem var oroliga. Fattar inte hur man kan stänga av det sådär Afrika är ju rätt stort! Än så länge är det väl Sierra Leone, Liberia och typ Guinea som är drabbade? Men ja, jag är nojjig.. Ja, alltså.. det spelar ingen roll att afrika är lika stort som månen.. jag nojar bara jag hör "Afrika" 19 okt, 2014 21:21 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen