Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Skriva av sig-tråden

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

1 2 3 ... 1513 1514 1515 ... 2301 2302 2303
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Ebola har kommit till Sverige?????
... jag är rädd :C



När hur... framförallt VAR?

19 okt, 2014 20:58

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Ebola har kommit till Sverige?????
... jag är rädd :C


Personen som blivit undantagen från Arlanda kom inte ens från något av riskländerna så risken är ju liten att det är Ebola.. Vi får hoppas.

19 okt, 2014 20:58

Borttagen

Avatar


Skrivet av Fellrendión:
Skrivet av Borttagen:
Ebola har kommit till Sverige?????
... jag är rädd :C

NEJ!
DU LJUGER VA?????????????
Nä ... det var väl inte helt säkerställt, men det var någon man som hade ebolasymptom (?) på Arlanda

19 okt, 2014 20:58

Borttagen

Avatar




Han såg ut att må dåligt och hade feber, det var allt

19 okt, 2014 21:00

Fellrendión
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:


Han såg ut att må dåligt och hade feber, det var allt

Vad bra!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

19 okt, 2014 21:04

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:


Han såg ut att må dåligt och hade feber, det var allt
Nej, gud vad tur!

19 okt, 2014 21:06

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:


Han såg ut att må dåligt och hade feber, det var allt
Nej, gud vad tur!


Eller hur xD jag som är så paranoid lär ju sluta gå ut det kommer hit.

En polares mamma kom hem från afrika för några veckor sedan och ingen av dem var oroliga. Fattar inte hur man kan stänga av det sådär

19 okt, 2014 21:09

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Ebola har kommit till Sverige?????
... jag är rädd :C

Det är inte säkert att det är Ebola, personen kom med feber och har redan isolerats på ett sjukhus och färdades med en specialambulans. Men det är ju inte säkert att det var ebola, vad jag vet.

19 okt, 2014 21:10

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:


Han såg ut att må dåligt och hade feber, det var allt
Nej, gud vad tur!


Eller hur xD jag som är så paranoid lär ju sluta gå ut det kommer hit.

En polares mamma kom hem från afrika för några veckor sedan och ingen av dem var oroliga. Fattar inte hur man kan stänga av det sådär



Afrika är ju rätt stort! Än så länge är det väl Sierra Leone, Liberia och typ Guinea som är drabbade? Men ja, jag är nojjig..

19 okt, 2014 21:12

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:


Han såg ut att må dåligt och hade feber, det var allt
Nej, gud vad tur!


Eller hur xD jag som är så paranoid lär ju sluta gå ut det kommer hit.

En polares mamma kom hem från afrika för några veckor sedan och ingen av dem var oroliga. Fattar inte hur man kan stänga av det sådär



Afrika är ju rätt stort! Än så länge är det väl Sierra Leone, Liberia och typ Guinea som är drabbade? Men ja, jag är nojjig..


Ja, alltså.. det spelar ingen roll att afrika är lika stort som månen.. jag nojar bara jag hör "Afrika"

19 okt, 2014 21:21

1 2 3 ... 1513 1514 1515 ... 2301 2302 2303

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

Du får inte svara på den här tråden.