Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Solkatten: Skrivet av SevLoveer: Vi har bestämt att jag ska bli utredd för aspergers...vet faktiskt inte hur jag känner mig :s Jag fick reda på att jag hade det i år. Jag har det. Det är egentligen inte så hemskt som det kan låta. Jag med. Jag fattar inte heller. Min doktor sa förresten att det var en funktionsnedsättning med guldkant
18 okt, 2014 20:14 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Chaemy: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Solkatten: Skrivet av SevLoveer: Vi har bestämt att jag ska bli utredd för aspergers...vet faktiskt inte hur jag känner mig :s Jag fick reda på att jag hade det i år. Jag har det. Det är egentligen inte så hemskt som det kan låta. Jag med. Jag fattar inte heller. Min doktor sa förresten att det var en funktionsnedsättning med guldkant Ja, man tror ju till exempel att Einstein och många smarta personer kan ha haft det. Att tänka annorlunda kan både vara en fördel och en nackdel ju.
18 okt, 2014 20:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Chaemy: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Solkatten: Skrivet av SevLoveer: Vi har bestämt att jag ska bli utredd för aspergers...vet faktiskt inte hur jag känner mig :s Jag fick reda på att jag hade det i år. Jag har det. Det är egentligen inte så hemskt som det kan låta. Jag med. Jag fattar inte heller. Min doktor sa förresten att det var en funktionsnedsättning med guldkant Ja, man tror ju till exempel att Einstein och många smarta personer kan ha haft det. Att tänka annorlunda kan både vara en fördel och en nackdel ju. Tyckte det här inlägget om funktionsnedsättningar var uppmuntrande: http://saraclaes.allas.se/adhd-begavning/ 18 okt, 2014 20:26 |
|
Chaemy
Elev |
I morgon ska jag veta vart jag ska praoa om fucking sex veckor. Min lärare kan seriöst dra åt helvete för hon har inte ens sagt hur man skaffar praoplats osv och ingen tar emot sjuor. Vad är det här på riktigt för jävla skit?
19 okt, 2014 09:49 |
|
The Noble Lion
Elev |
Jag har aldrig blivit kysst, om man inte räknar the little pecks on the lips när man var circa 9 år. Nu är jag 18 och jag känner liksom ett behov nästan, vill känna någons närhet, vill kunna ta på någon. Jag vill vara kär. Men jag vet inte hur man blir det, det är ju ingen som liksom intresserar mig!
19 okt, 2014 12:48 |
|
Frivolt
Elev |
Jag vet inte vad jag ska göra på Halloween D: En kompis som alltid brukar styra upp fest är bortrest, och hans bror som tänkte styra istället kände inte riktigt för det och ville hellre vänta och se om det dök upp någon annan stor fest vi kunde gå på!
Det är jättrstressigt för mig. för jag vill lixom veta redan nu var jag ska osv, så jag e säkert! Är så rätt att det inte kommer bli nånting och det vore så himla trist och sämst D: vägrar sitta hemma ensam på halloween!! D: 19 okt, 2014 13:14 |
|
Chaemy
Elev |
19 okt, 2014 19:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Chaemy: Glädjen drar sig undan. Om jag hamnar i en dålig period så orkar jag bara inte! Är det något speciellt som hänt? 19 okt, 2014 20:54 |
|
Borttagen
|
Ebola har kommit till Sverige?????
... jag är rädd :C 19 okt, 2014 20:55 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ebola har kommit till Sverige????? ... jag är rädd :C NEJ! DU LJUGER VA?????????????
19 okt, 2014 20:56 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen