@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Frivolt: Jag tycker inte om att Finland leder -.- inte okej!! Jee, nån annan som ser på det! Haha! Jo klart jag ser 5 jan, 2014 19:50 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Frivolt: Jag tycker inte om att Finland leder -.- inte okej!! Nej, verkligen inte! Kom igen nu Sverige!!!
5 jan, 2014 19:50 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Frivolt: Jag tycker inte om att Finland leder -.- inte okej!! Nej, verkligen inte! Kom igen nu Sverige!!! Precis. Inte okej, hoppas Sverige kommer igen nu! 5 jan, 2014 19:52 |
|
Vildvittra
Elev |
Snorar ögonen ur mig......
Titta här, jag har inga ögon kvar O: Spoiler: Tryck här för att visa! "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 5 jan, 2014 19:56 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Frivolt: Jag tycker inte om att Finland leder -.- inte okej!! Jee, nån annan som ser på det! Haha! Jo klart jag ser nej jag ska inte släppa svenskarna nära finlansd mål, fast nu e dom ganska nära 5 jan, 2014 19:57 |
|
Borttagen
|
Har precis skaffat ask :3
5 jan, 2014 19:58 |
|
Hedwig96
Elev |
det var just så dystert här, nu skriker alla: jeeeee
5 jan, 2014 20:08 |
|
Elma00
Elev |
5 jan, 2014 20:13 |
|
Borttagen
|
(senaste gången jag skrev i den här tråden hade vi 3000-sidor jubileum)
snabb fråga, om jag publicerade en drarry-fanfiction här, skulle någon vara intresserad att läsa? 5 jan, 2014 20:15 |
|
Elma00
Elev |
Skrivet av Borttagen: (senaste gången jag skrev i den här tråden hade vi 3000-sidor jubileum) snabb fråga, om jag publicerade en drarry-fanfiction här, skulle någon vara intresserad att läsa? jaag skulle läsa den!!!
5 jan, 2014 20:16 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen