@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hedwig96
Elev |
Vi leder o de ha ba gått 28 sekunder!! YEEESS 5 jan, 2014 19:10 |
|
Ginny00
Elev |
Imorgon ska jag träffa några vänner och fika med dem ♥ det blir trevligt, träffar inte de så ofta längre nämligen ^^
5 jan, 2014 19:12 |
|
Hedwig96
Elev |
okej man blir stressad av att de på ishockey, särskilt när pucken är i närheten av nåt mål!
5 jan, 2014 19:15 |
|
Obliviate_
Elev |
InspiredPsycho du får visa bild sen :3
Och det gör inte så ont, sätt dig o tryck hårt med en bläckpenna på huden så vet du hur dt kändes för mig iaf. Men det beror helt på vart du gör dem ^^ 5 jan, 2014 19:31 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Jag vore riktigt tacksam om någon kunde rekommendera ett bokförlag... Äsch, man får väl aldrig ett svar... ens inlägg försvinner ju bara så fort det blir en ny sida.
5 jan, 2014 19:36 |
|
Frivolt
Elev |
Jag tycker inte om att Finland leder -.- inte okej!!
5 jan, 2014 19:37 |
|
Borttagen
|
Obliviate_
Absolut! Kommer säkert på Facebook, och här också Jo, jag har tänkt lite på det. Har hört att underarmen inte gör så värst ont iaf? 5 jan, 2014 19:40 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Frivolt: Jag tycker inte om att Finland leder -.- inte okej!! Jee, nån annan som ser på det! 5 jan, 2014 19:40 |
|
Siriusis
Elev |
två människor på 32 sekunder favoritmarkerade min kommentar .__.
Hai 5 jan, 2014 19:46 |
|
Elma00
Elev |
Jag fryser. Jättemycket.
Men jag envisas med att a t-shirt på vintern så jag antar att jag får skylla mig själv.
5 jan, 2014 19:49 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen