Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Skriva av sig-tråden

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

1 2 3 ... 1511 1512 1513 ... 2301 2302 2303
Användare Inlägg
lumos1
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av lumos1:
Önskar att jag faktiskt kunde vara bra på något utan att bara förstöra det för en gångs skull
Du är bra och du är en jättefin människa och jag tycker om dig ok
Du får jättegärna skriva till mig om du vill prata. Kram ♥

Tack ♥

;;https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ba17011ef12d86b6a507c609d96290e%2Ftumblr_npupz0X9oP1u916uqo2_500.gif

17 okt, 2014 17:56

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Skrivet av L'Amour et Psyché:
Blir sårad när folk tar bort mig från Facebook. o.o


Märker man bara det för visst får man inga meddelanden när det sker?

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

18 okt, 2014 15:53

SevLoveer
Elev

Avatar


Vi har bestämt att jag ska bli utredd för aspergers...vet faktiskt inte hur jag känner mig :s

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi57.tinypic.com%2F2vuj13d.jpg

18 okt, 2014 17:51

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av SevLoveer:
Vi har bestämt att jag ska bli utredd för aspergers...vet faktiskt inte hur jag känner mig :s

Jag fick reda på att jag hade det i år.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

18 okt, 2014 17:57

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av scarhead:
trigger warning kroppssyn, vikt, komplex osv
Spoiler:
Tryck här för att visa!jag hatar dåligt självförtroende jag hatar att ej känna mig bekväm i min egna kropp för jag tänker alldeles för mycket jag hatar att höra andra människor säga 'hahahaha tjockis' 'fan va tjock jag är' 'hon är så äckligt smal' 'nej men gu jag har gått upp i vikt ugh' jag hatar att kolla på min egna kropp jag hatar att prata om kroppar fastän jag själv gör det jag hatar att jag triggar mig själv jag hatar vikter jag hatar att läsa och prata och höra andra prata om vikter jag hatar att jag mår dåligt över det jag hatar känslan av att jag måste förändras jag hatar den skeva synen på all skit jag hatar att jag känner att jag måste tillfredsställa andra för att själv må bra jag hatar att jag inte ens kan sitta själv i mitt rum utan att må dåligt över min kropp jag hatar komplex och jag hatar mina komplex

du är så jävla vacker, matilda. ♥
jag vet att det inte ändrar något att jag säger det
men jag tycker det
I really do

18 okt, 2014 17:59

Borttagen

Avatar


så deprimerad att jag inte vet vart jag ska ta vägen

18 okt, 2014 18:25

Borttagen

Avatar


Tittar på bilder som är tagna för 4 år sedan och förstår inte hur jag i hela friden kunde tycka att jag var tjock då..

18 okt, 2014 18:46

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av SevLoveer:
Vi har bestämt att jag ska bli utredd för aspergers...vet faktiskt inte hur jag känner mig :s

Jag fick reda på att jag hade det i år.


Jag tror att jag har det, inte så jättestark dock men litegrann! Är väldigt mycket jag känner igen mig i det och när jag nämnt det för folk så har de tänkt att det nog är något jag kan ha!

18 okt, 2014 18:51

L'Amour et Psyché
Elev

Avatar


Skrivet av Kintsugi:
Skrivet av L'Amour et Psyché:
Blir sårad när folk tar bort mig från Facebook. o.o


Märker man bara det för visst får man inga meddelanden när det sker?

Nä precis, man märker det när man går in på personens profil och det står "bli vän med" istället för "vänner"

18 okt, 2014 19:46

Fellrendión
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av SevLoveer:
Vi har bestämt att jag ska bli utredd för aspergers...vet faktiskt inte hur jag känner mig :s

Jag fick reda på att jag hade det i år.

Jag har det. Det är egentligen inte så hemskt som det kan låta.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

18 okt, 2014 20:09

1 2 3 ... 1511 1512 1513 ... 2301 2302 2303

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

Du får inte svara på den här tråden.