Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Skriva av sig-tråden

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

1 2 3 ... 1510 1511 1512 ... 2301 2302 2303
Användare Inlägg
jagvetinteriktigt
Elev

Avatar


Jag saknar dig fortfarande så mycket att det gör ont. Jag minns inte ens hur jag var innan, men inte fan var jag såhär i alla fall. Det känns som att om du bara fanns kvar så hade allt varit okej.

I've always liked that about me, that I know what I am fighting for, and for this I'd go to war

16 okt, 2014 11:06

Borttagen

Avatar


Jag vet inte vart min mobil är och jag har panik

16 okt, 2014 15:50

LIA15
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag vet inte vart min mobil är och jag har panik

Låna en annan telefon och ring till den! Den kanske är precis bredvid dig.

16 okt, 2014 15:54

Borttagen

Avatar


Skrivet av LIA15:
Skrivet av Borttagen:
Jag vet inte vart min mobil är och jag har panik

Låna en annan telefon och ring till den! Den kanske är precis bredvid dig.
Fast den är antagligen på ljudlöst haha Men ja, jag ska testa det ^^

16 okt, 2014 15:55

scarhead
Lärare

Avatar


trigger warning kroppssyn, vikt, komplex osv
Spoiler:
Tryck här för att visa!jag hatar dåligt självförtroende jag hatar att ej känna mig bekväm i min egna kropp för jag tänker alldeles för mycket jag hatar att höra andra människor säga 'hahahaha tjockis' 'fan va tjock jag är' 'hon är så äckligt smal' 'nej men gu jag har gått upp i vikt ugh' jag hatar att kolla på min egna kropp jag hatar att prata om kroppar fastän jag själv gör det jag hatar att jag triggar mig själv jag hatar vikter jag hatar att läsa och prata och höra andra prata om vikter jag hatar att jag mår dåligt över det jag hatar känslan av att jag måste förändras jag hatar den skeva synen på all skit jag hatar att jag känner att jag måste tillfredsställa andra för att själv må bra jag hatar att jag inte ens kan sitta själv i mitt rum utan att må dåligt över min kropp jag hatar komplex och jag hatar mina komplex

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F40c17f6816983b30d1473aae77b7847a%2F2b6d82df06007584-60%2Fs500x750%2F6ff482cacffceb3c54556b1b4800f3551baef5ff.gifv

16 okt, 2014 19:54

Frivolt
Elev

Avatar


Det är verkligen sånna här dagar som jag önskar att jag vore frisk (fri från depression, ångest osv och kunde göra saker som normala människor kan göra) och gick i högstadiet

17 okt, 2014 12:34

lumos1
Elev

Avatar


Önskar att jag faktiskt kunde vara bra på något utan att bara förstöra det för en gångs skull

;;https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ba17011ef12d86b6a507c609d96290e%2Ftumblr_npupz0X9oP1u916uqo2_500.gif

17 okt, 2014 15:16

Borttagen

Avatar


Skrivet av lumos1:
Önskar att jag faktiskt kunde vara bra på något utan att bara förstöra det för en gångs skull


Du är bra på saker

17 okt, 2014 15:17

LucyMalfoy *
Elev

Avatar


Gråter. Känner mig sämst. Känner mig ensam i ett rum med endast vänner. R och E är ihop och pratar i en soffa. P och S sitter och spelar spel tillsammans och jag sitter i ett hörn på golvet och gråter. Ingen märker mig typ

Jag lever mitt liv 402 meter i taget.

17 okt, 2014 17:51

Borttagen

Avatar


Skrivet av lumos1:
Önskar att jag faktiskt kunde vara bra på något utan att bara förstöra det för en gångs skull
Du är bra och du är en jättefin människa och jag tycker om dig ok
Du får jättegärna skriva till mig om du vill prata. Kram ♥

17 okt, 2014 17:53

1 2 3 ... 1510 1511 1512 ... 2301 2302 2303

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

Du får inte svara på den här tråden.