Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
jagvetinteriktigt
Elev |
Jag saknar dig fortfarande så mycket att det gör ont. Jag minns inte ens hur jag var innan, men inte fan var jag såhär i alla fall. Det känns som att om du bara fanns kvar så hade allt varit okej.
I've always liked that about me, that I know what I am fighting for, and for this I'd go to war 16 okt, 2014 11:06 |
|
Borttagen
|
Jag vet inte vart min mobil är och jag har panik
16 okt, 2014 15:50 |
|
LIA15
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag vet inte vart min mobil är och jag har panik Låna en annan telefon och ring till den! Den kanske är precis bredvid dig. 16 okt, 2014 15:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LIA15: Fast den är antagligen på ljudlöst haha Skrivet av Borttagen: Jag vet inte vart min mobil är och jag har panik Låna en annan telefon och ring till den! Den kanske är precis bredvid dig. 16 okt, 2014 15:55 |
|
scarhead
Lärare |
16 okt, 2014 19:54 |
|
Frivolt
Elev |
Det är verkligen sånna här dagar som jag önskar att jag vore frisk (fri från depression, ångest osv och kunde göra saker som normala människor kan göra) och gick i högstadiet
17 okt, 2014 12:34 |
|
lumos1
Elev |
17 okt, 2014 15:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av lumos1: Önskar att jag faktiskt kunde vara bra på något utan att bara förstöra det för en gångs skull Du är bra på saker 17 okt, 2014 15:17 |
LucyMalfoy
Elev |
Gråter. Känner mig sämst. Känner mig ensam i ett rum med endast vänner. R och E är ihop och pratar i en soffa. P och S sitter och spelar spel tillsammans och jag sitter i ett hörn på golvet och gråter. Ingen märker mig typ
Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 17 okt, 2014 17:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av lumos1: Du är bra och du är en jättefin människa och jag tycker om dig okÖnskar att jag faktiskt kunde vara bra på något utan att bara förstöra det för en gångs skull Du får jättegärna skriva till mig om du vill prata. Kram ♥ 17 okt, 2014 17:53 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen