Jag tror att personen under..
Forum > Quidditchplanen > Jag tror att personen under..
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Shapiro
Elev |
Nej...
PUM har sett sista Hobbit filmen? Four score and seven years ago... 16 dec, 2014 19:53 |
|
Ithrenniel
Elev |
16 dec, 2014 20:37 |
|
Lova223
Elev |
Ja!
PUM gillar äpplepaj? 17 dec, 2014 15:33 |
|
Veritas
Elev |
18 dec, 2014 19:13 |
|
Mikaela120
Elev |
Troooor det?? Kanske
PUM har sett minst en säsong av Doctor Who? 18 dec, 2014 19:49 |
|
Ithrenniel
Elev |
18 dec, 2014 19:51 |
|
mine
Elev |
18 dec, 2014 20:34 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
har inte sett någon säsong av supernatural, så yes xd
PUM har läst Looking for Alaska (av John Green)? speech! 19 dec, 2014 13:41 |
|
Borttagen
|
Fel
PUM är beroende av Fred 19 dec, 2014 14:02 |
|
Ithrenniel
Elev |
Jag vet inte om jag ska tolka detta som fred som i motsatsen till krig eller Fred som i Fred & George. Men jag skulle nog svara nej i båda fallen.
PUM har haft tomteluva på sig i skolan / på jobbet i år? ![]()
19 dec, 2014 14:06 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen