Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
TheFifthMarauder
Elev |
Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av TheFifthMarauder: FYFAN FÖR GRUPPARBETEN känslan när man får reda på betyget i ett grupparbete där jag typ gjort allt förut tagit bilderna, layouten och en del av texten, men får ett D för att delen jag inte skrivit sänkte allt (all annan text var på A-nivå).... fuck my life. sen att två från samma grupp förväntar sig att jag vill arbeta med de igen. Över min glödande aska. Grupparbeten kan bara gå och dö... finns inget positivt med det förutom när det är muntliga redovisningar och för de som tycker det är überjobbigt att stå framme helt själv, men annars; nej. Bara nej.
14 okt, 2014 18:21 |
|
Myling
Elev |
Blev lite stolt över mig själv nyss.
Började hetsa upp mig över att en fin pojke kommer upp hit imorgon och drar med mig till älskade Åland och jag ser jättelöjlig ut med plåster i ansiktet pga dum infektion och fått några små prickar i ansiktet också. Jag har sånt extremt kontrollbehov över min kropp och får sån ångest när den blir sjuk, får ont eller vad som helst för jag kan inte fixa det eller ha total koll på det. Hetsade upp mig över detta fjantiga och fick massa ångest. Sedan körde jag lite medveten närvaro och påminde mig själv om att 1. Jag bryr mig ju inte vad folk skulle tycka eller tänka egentligen och VET ju att de antagligen inte tycker eller tänker något alls! 2. Det är ju inte så jävla farligt och går över 3. hans ord "du är så vacker att det gör ont att titta på dig". Och vips så försvann det. Och det inte bara försvann, jag tittade mig i spegeln och kunde se något av vad han ser, kunde le och glädjas över att han, som jag tycker är så vacker att det gör ont att titta på, tycker det. 14 okt, 2014 18:21 |
|
Borttagen
|
Jag sitter här och gråter, allvarligt, hur orkar ens människor leva med mig? Den ända jag känner att jag verkligen kan prata med är min mamma, men hon är i Stockholm nu och jag vill verkligen inte lägga mer press, jag gör henne bara orolig. Jag orkar inte gråta varje kväll... det var så enklare förut, snälla. Jag vill inte mer.
14 okt, 2014 20:26 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Satt just och lyssnade på när mamma och mormor diskuterade symptom för deras reumatiska sjukdom. Fan alltså, jag känner igen mig. Så jävla läskigt. Plus att det har börjat bli värre nu.
14 okt, 2014 20:35 |
|
Elma00
Elev |
Jag kan inte skriva. Det går inte. Kan inte ens skriva om mina känslor längre. det är som att vara fast i sin egen kropp.
14 okt, 2014 20:52 |
|
lumos1
Elev |
Jag avskyr skolan.
Jag hatar prov. Jag hatar betyg. Jag hatar ångest. Jag hatar all press. Det är så jobbigt att träffa alla människor. Jag blir så trött på alla dryga personer. Jag hatar att behöva välja kläder, försöka anpassa mig och jämt och ständigt oroa mig för vad andra ska tycka. Jag orkar inte gå runt varje dag i skolan och vara nervös, känna hur folk kollar på en när man går genom korridorerna, jag vill bara sjunka genom marken. Jag är så trött på att hela tiden besluta mig för att jag ska äta ordentligt bara för att sedan sjunka tillbaka och börja äta mindre igen och ha ångest över vad jag äter. Jag hatar att jämföra mig men jag gör det bara mer och mer ändå. Jag hatar när allt plötsligt bara blir för mycket och jag är tyst för jag vet att om jag öppnar munnen kommer jag börja gråta. Jag hatarhatarhatar det just nu. ;;
14 okt, 2014 21:07 |
|
yerAwizardThea
Elev |
14 okt, 2014 21:30 |
|
Nightlock
Elev |
Jag känner mig så jävla dålig
I fredags var jag på min kompis krök och det var många killar där, jag höll på med några. Det var särskilt en kille som var asgullig, typ sa massa fina saker och sa att jag typ "kunde sova hos honom" tillochmed. Jag var med honom typ hela tiden. Jag vet ärligt inte vad som hade hänt om inte mina kompisar dragit iväg med mig efter en stund. Och i lördags fick jag veta via min kompis att han hade tjej. Och att de hade varit tillsammans i typ ett halvår. VAD SKA JAG GÖRA JAG KÄNNER MIG SOM ETT ÄCKEL Varför frågade jag aldrig om han hade tjej???? Det är typ DET FÖRSTA MAN GÖR. Och nu håller han på och messar mig också och jag har typ iggat honom i flera dagar och jag vill bara spy han är ett sånt jävla äckel jag är ett sånt jävla äckel hatar äckel världen ![]()
14 okt, 2014 22:19 |
|
Frivolt
Elev |
Tog min nya medicin igår kväll, vaknade vid ja två-tiden, gick på toa och sen när ja skulle tillbaka till mitt rum svimmade jag.....
Sov sen tills nyss... Jag vill inte va med längre D: Jag orkar inte dansa ikväll -.- 15 okt, 2014 12:54 |
|
Chaemy
Elev |
Den här dagen kan dra åt helvete. Jag vaknar och kan inte gå pågrund av att jag är sämst i världen och knäcker knät. Där är beviset på att min kropp är sämst. Seriöst jag klättrade bara? Jag stannar hemma och tänker att jag ska plugga, måla och ha det mysig. Tavlan är förstörd nu på grund av mina icke-existerande skills. Usch vad ful den är nu. Och nu gör en del av min förvånansvärt idiotiska, knäppa och dumma hjärna så att jag inte kan lära mig även om mamma försöker hjälpa mig i matten. Ett tal av trettio tog en halvtimma. Wow jag är verkligen den värsta personen någonsin. Mamma fattar inte ens att jag biter mig så hårt att en normal person skulle skrika av smärta när hon själv ser mig. Fuck it all.
15 okt, 2014 14:01 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen