Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
kinshaw
Elev |
13 sep, 2011 00:16 |
|
Ida S
Lärare |
Tehe, jag är sjuk. Ont i halsen + 2 onödiga lektioner i morgon + stormvarning så jag stannar hemma. (Det är INTE skolk, inte alls... <: )
Oh, well, what about... The weather? Haha var i landet bor du? Alla bara snackar om det fruktansvärda ovädret som kommer i morgon 0.o "we live together, and harry does all the cooking." 13 sep, 2011 00:20 |
|
kinshaw
Elev |
jaha okej, krya på dig då :3
hahha vädret... det är natt så jag vet inte (a) jag bor utanför umeå i västerbotten, du då? jag har inte hört något om något oväder :o ![]()
13 sep, 2011 00:25 |
|
Ida S
Lärare |
tack ^^" eller vad man säger.
Oh okej! Well enligt aftonbladet skulle det komma en... vad var det? Tropisk orkan? från Storbritannien in över västkusten, och jag bor i Dalsland som tydligen tillhörde riskzonen. Förmodligen är det överdrivet men... Det lät lite läskigt :< "we live together, and harry does all the cooking." 13 sep, 2011 00:33 |
|
kinshaw
Elev |
Ah okej då förstår jag. Förhoppningsvis kan det vara överdrivet, men man vet ju aldrig. Inte roligt :c
![]()
13 sep, 2011 00:36 |
|
Parseltongue
Elev |
13 sep, 2011 02:00 |
|
kinshaw
Elev |
13 sep, 2011 02:28 |
|
Enchanted
Elev |
13 sep, 2011 20:50 |
|
Parseltongue
Elev |
Haha, jag lyckas alltid trilla in här när alla redan gått och lagt sig
13 sep, 2011 20:54 |
|
leumas vän
Elev |
13 sep, 2011 20:54 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen