Det bästa med Fred & George
Forum > Harry Potter > Det bästa med Fred & George
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ascendio
Elev |
Tycker dom visar för lite fred och george i filmen och för mycket " hmmm, vad ska vi göra?" typ så.. ♥
Tom Felton, really beautiful.
2 nov, 2011 22:41 |
|
grodan-boll
Elev |
Vet ni vad jag upptäckte när jag såg DH part 1 igår?!!
James och Oliver är inte med i eftertexterna när dom enbart visar namnen på skådespelarna!! Sjukt dåligt tycker jag!!! SpellHallow44 @ Pottermore http://spellhallow.tumblr.com/ 2 nov, 2011 22:44
Detta inlägg ändrades senast 2011-11- 2 kl. 22:45
|
|
si_tonks
Elev |
![]() aww, kan inte sluta att titta på alla Gifs det finns om den här scenen ♥ Det verkar nästan som om dem blir starkare när dem nuddar varan ♥ ![]()
2 nov, 2011 22:45 |
|
MayoGryffindor
Elev |
Skrivet av grodan-boll: Vet ni vad jag upptäckte när jag såg DH part 1 igår?!! James och Oliver är inte med i eftertexterna när dom enbart visar namnen på skådespelarna!! Sjukt dåligt tycker jag!!! SKOJAR DU ? ÄR DE SJUKA I HUVUDET ELLER ? "She's buying the stairway to heaven" 2 nov, 2011 22:46 |
|
Ascendio
Elev |
Skrivet av grodan-boll: Vet ni vad jag upptäckte när jag såg DH part 1 igår?!! James och Oliver är inte med i eftertexterna när dom enbart visar namnen på skådespelarna!! Sjukt dåligt tycker jag!!! Du kanske inte har kollat noga? för jag har sett dem där, lovar de är med!
Tom Felton, really beautiful.
2 nov, 2011 22:47 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av grodan-boll: Vet ni vad jag upptäckte när jag såg DH part 1 igår?!! James och Oliver är inte med i eftertexterna när dom enbart visar namnen på skådespelarna!! Sjukt dåligt tycker jag!!! VAA?! ![]() ![]() ![]() ![]()
2 nov, 2011 22:50 |
|
grodan-boll
Elev |
^
^ Kollade igenom två gånger för att vara säker, fast jag kan ju ha missat ändå..ska kolla igen SpellHallow44 @ Pottermore http://spellhallow.tumblr.com/ 2 nov, 2011 22:51
Detta inlägg ändrades senast 2011-11- 2 kl. 22:51
|
|
Borttagen
|
Skrivet av si_tonks: Skrivet av grodan-boll: Vet ni vad jag upptäckte när jag såg DH part 1 igår?!! James och Oliver är inte med i eftertexterna när dom enbart visar namnen på skådespelarna!! Sjukt dåligt tycker jag!!! VAA?! ![]() ![]() INTE OKEJ; INTE OKEJ!!! NU BLEV JAG SUUUUUR! 2 nov, 2011 22:51 |
|
Ascendio
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av si_tonks: Skrivet av grodan-boll: Vet ni vad jag upptäckte när jag såg DH part 1 igår?!! James och Oliver är inte med i eftertexterna när dom enbart visar namnen på skådespelarna!! Sjukt dåligt tycker jag!!! VAA?! ![]() ![]() INTE OKEJ; INTE OKEJ!!! NU BLEV JAG SUUUUUR! Jag vet att jag har sett dom i eftertexterna, jag lovar ♥
Tom Felton, really beautiful.
2 nov, 2011 22:52 |
|
si_tonks
Elev |
2 nov, 2011 22:55 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen