The Percy Jackson club
Forum > Off Topic > Klubbar > The Percy Jackson club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
2 jan, 2017 13:32 |
|
Hayato
Elev |
2 jan, 2017 13:33 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
2 jan, 2017 13:34 |
|
Hayato
Elev |
2 jan, 2017 13:40 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
2 jan, 2017 13:51 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Bara så du vet så är han DIN halvbror WeasleyHufflepuff! Men jag kanske ska överge honom och försöka med Leo istället!♥Skrivet av GinnyHermionePotter: Min Crush är så jobbig. För ibland (varje dag) sitter jag och gråter i skolan och så kommer han fram och säger något PJ-skämt! och då blir jag glad på en gång! Eller så är jag hur glad som helst och så kommer han fram till mig och säger "Octavianus!" med jättekonstig röst eller "Apollon suger!" med jättekonstig röst. Då blir jag hur arg som helst på honom och sedan kommer lärarna ut och säger att vi ska sluta bråka! Ockej. Låter som en frustrerande cruch. _________________________-_______ Välkommen Hayato! 2 jan, 2017 13:59 |
|
Hayato
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Bara så du vet så är han DIN halvbror WeasleyHufflepuff! Men jag kanske ska överge honom och försöka med Leo istället!♥Skrivet av GinnyHermionePotter: Min Crush är så jobbig. För ibland (varje dag) sitter jag och gråter i skolan och så kommer han fram och säger något PJ-skämt! och då blir jag glad på en gång! Eller så är jag hur glad som helst och så kommer han fram till mig och säger "Octavianus!" med jättekonstig röst eller "Apollon suger!" med jättekonstig röst. Då blir jag hur arg som helst på honom och sedan kommer lärarna ut och säger att vi ska sluta bråka! Ockej. Låter som en frustrerande cruch. _________________________-_______ Välkommen Hayato! Tack! Poseidon! L
2 jan, 2017 14:01 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av Hayato: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Bara så du vet så är han DIN halvbror WeasleyHufflepuff! Men jag kanske ska överge honom och försöka med Leo istället!♥Skrivet av GinnyHermionePotter: Min Crush är så jobbig. För ibland (varje dag) sitter jag och gråter i skolan och så kommer han fram och säger något PJ-skämt! och då blir jag glad på en gång! Eller så är jag hur glad som helst och så kommer han fram till mig och säger "Octavianus!" med jättekonstig röst eller "Apollon suger!" med jättekonstig röst. Då blir jag hur arg som helst på honom och sedan kommer lärarna ut och säger att vi ska sluta bråka! Ockej. Låter som en frustrerande cruch. _________________________-_______ Välkommen Hayato! Tack! Poseidon! Hehe tja brorsan xD
2 jan, 2017 14:05 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Hayato: Då är ni två halvsyskon! (med min crush också, han är också barn till Poseidon!)Poseidon! 2 jan, 2017 14:08 |
|
Hayato
Elev |
2 jan, 2017 14:09 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen