Skuggklanen
Forum > Off Topic > Klubbar > Skuggklanen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Erus order att jag inte ska berätta. CX Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: U will never know that either CX Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: U will never know... CX Eru, vadå för hemliga saker? Varför vet du men inte jag? Hrm! *sätter en kniv mot din strupe* BERÄTTA!!! Nej jag skojade bara. Men BERÄTTA!!! Det är en order! Ookej... Kommer jag ALDRIG, ALDRIG NÅGONSIN få reda på det? 22 apr, 2015 19:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Erus order att jag inte ska berätta. CX Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: U will never know that either CX Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: U will never know... CX Eru, vadå för hemliga saker? Varför vet du men inte jag? Hrm! *sätter en kniv mot din strupe* BERÄTTA!!! Nej jag skojade bara. Men BERÄTTA!!! Det är en order! Just det! Den allsmäktiga Eruannes order måste följas!! *Moahahahahaaaa* 22 apr, 2015 19:10 |
|
Borttagen
|
Om jag skulle lägga upp en novell skulle någon läsa den?
22 apr, 2015 19:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: *MOHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA*Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Erus order att jag inte ska berätta. CX Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: U will never know that either CX Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: U will never know... CX Eru, vadå för hemliga saker? Varför vet du men inte jag? Hrm! *sätter en kniv mot din strupe* BERÄTTA!!! Nej jag skojade bara. Men BERÄTTA!!! Det är en order! Just det! Den allsmäktiga Eruannes order måste följas!! *Moahahahahaaaa* 22 apr, 2015 19:11 |
|
Borttagen
|
Någon här som skulle vilja läsa min fanfiction Ondskan går i arv?
Om ni börjar läsa den kan jag säga att den blir lite bättre efter ett tag, för i början var det inte alls bra! Det är det ju förvisso inte nu heller, men lite bättre hoppas jag i alla fall... 22 apr, 2015 19:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Någon här som skulle vilja läsa min fanfiction Ondskan går i arv? Om ni börjar läsa den kan jag säga att den blir lite bättre efter ett tag, för i början var det inte alls bra! Det är det ju förvisso inte nu heller, men lite bättre hoppas jag i alla fall... Säg inte så! Den är ju jättebra från första kapitlet! 22 apr, 2015 19:19 |
|
Parva Fortemque
Elev |
22 apr, 2015 20:05 |
|
Borttagen
|
hej!
22 apr, 2015 20:07 |
|
Parva Fortemque
Elev |
22 apr, 2015 20:07 |
|
Borttagen
|
Mugglar
22 apr, 2015 20:13 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen