Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Barnie och coolingen, prs

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Barnie och coolingen, prs

1 2 3 ... 149 150 151
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


- VAD ÄR DET SOM HÄNDER HÄR!! Suckar jag högt och frustrerat. Jag rusar ut ur rummet och börjar springa runt i slottet, ovetande om att jag springer ner mot fängelsehålorna.

3 jan, 2014 21:21

Borttagen

Avatar


När jag väl slutar springa fattar jag först inte var jag är. Det tar ett tag att slå på hjärnan och märka att jag är ute på skolområdet.

4 jan, 2014 16:32

Borttagen

Avatar


Jag sätter mig vid en vägg. Det är obehagligt tyst här.

4 jan, 2014 17:35

Borttagen

Avatar


Jag flåsar. Luften är onödigt kall och mina kläder onödigt tunna. Fan att jag lämnade slottet. Jag vänder mig om och börjar gå tillbaka.

5 jan, 2014 18:52

Borttagen

Avatar


Några ungdomar dyker upp.

5 jan, 2014 19:54

Borttagen

Avatar


Väl inne i slottet sjunker jag ner på Stora trappan mitt emot Stora Salen.

7 jan, 2014 17:39

Borttagen

Avatar


De är äldre och börjar skrika elaka saker till mig.

7 jan, 2014 17:57

Borttagen

Avatar


Jag suckar tungt. Allt är så himla svårt. Och jobbigt. Och… tonårigt. Urk...

8 jan, 2014 22:30

Borttagen

Avatar


Jag pekar finger åt dem. En av killarna skriker Bitch till mig. Jag säger en massa fula ord som jag inte tänker skriva här för det kommer finnas i min autokorrekt då och min mamma kommer antagligen dampa, och då så slog killen till mig. De andra hjälpte till. De kallade mig ful och äcklig och det gjorde ont överallt när jag tyst gråtandes går nerför stora trappan. Vid slutet sjunker jag utmattat ner och drar upp tröjan. Min mage är öm, likaså mitt rätt så uppskrapade och rödgråtna ansikte. Jag snyftar tyst och gömmer ansiktet i händerna. Fan vad jag käms. Fula, dumma, äckliga jag!!

8 jan, 2014 22:36

1 2 3 ... 149 150 151

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Barnie och coolingen, prs

Du får inte svara på den här tråden.