Början.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Början.
|
Borttagen
|
"Hur känns din handled?" Insisterade jag.
19 okt, 2013 20:17
|
|
Borttagen
|
"Bra"
Svarade jag och började gå.
19 okt, 2013 20:19
|
|
Borttagen
|
"Är du säker? Jag kan lägga ett förband om den om du vill" mumlade jag tyst.
19 okt, 2013 20:28
|
|
Borttagen
|
"Det får du gärna göra"
Mumlade jag.
19 okt, 2013 20:29
|
|
Borttagen
|
19 okt, 2013 20:35
|
|
Borttagen
|
"Men vad säger dina föräldrar om dom ser att jag kommer istället för honom."
19 okt, 2013 20:36
|
|
Borttagen
|
"Dom är inte hemma." Jag tog försiktigt hans hand.
19 okt, 2013 20:39
|
|
Borttagen
|
Av någon anledning kändes det fel.
19 okt, 2013 20:41
|
|
Borttagen
|
Hans handled hade svullnat upp.
19 okt, 2013 20:43
|
|
Borttagen
|
Vi kom tillslut fram till ett litet gulligt hus. Vandringen med hennes hand i min hade känts helt fel. Det kändes som om jag inte borde vara där jag nu var. Speciellt inte med Wii.
19 okt, 2013 20:48
|
Du får inte svara på den här tråden.