Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy

1 2 3 ... 150 151 152 ... 208 209 210
Användare Inlägg
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev

Avatar


"Det är inte så varmt." skrattar han och dricker från den rykande koppen

Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers

18 jul, 2013 18:39

Vildvittra
Elev

Avatar


"Jo" flinar hon och ställer undan sin kopp på bordet och lägger sig ner så hon har sitt huvud i hans knä.

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

18 jul, 2013 18:42

Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev

Avatar


"Hm?" D'Tan fortsätter att dricka medans han smeker hennes hår.

Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers

18 jul, 2013 19:44

Vildvittra
Elev

Avatar


"Vad?" frågar hon smått leende och blundar lätt då han började smeka hennes hår.

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

18 jul, 2013 20:41

Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev

Avatar


"Det är inte så varmt för mig, jag har en konstig mun antar jag." skrattar han, ett varmt ärligt men kort skratt.

Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers

18 jul, 2013 20:46

Vildvittra
Elev

Avatar


Hon ler mjukt, "Det skrattet kunde jag höra oftare. Vet du att du har ett vackert skratt?" ler hon mot honom. "Och sen är din mun säkert jättenormal, bara inte som min." flinar hon, sätter sig upp och börjar nu dricka av sitt te.

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

18 jul, 2013 20:50

Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev

Avatar


"Vad är det för fel på din mun?" frågar D'Tan och ser på henne med en frågande blick medans han fortsätter. "Nej, det är inte vackert, vackert är för saker och kvinnor." svarar han

Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers

18 jul, 2013 20:53

Vildvittra
Elev

Avatar


"Inget fel alls? Mena bara att de inte var lika." sa hon och skakade på huvudet, "Nej, vackert är för män med, för dig." sa hon och strök ömt hans kind.

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

18 jul, 2013 21:00

Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev

Avatar


D'Tan suckar lite men ler ialla fall. "Ah, så menade du..- om du säger det så men jag håller inte med." svarar han och tar en sista klunk av det varma teet.

Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers

18 jul, 2013 21:02

Vildvittra
Elev

Avatar


"Varför inte? Vad är män då?" frågade hon och kröp intill honom.

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

18 jul, 2013 21:11

1 2 3 ... 150 151 152 ... 208 209 210

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy

Du får inte svara på den här tråden.