Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Det är inte så varmt." skrattar han och dricker från den rykande koppen
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 18 jul, 2013 18:39 |
|
Vildvittra
Elev |
"Jo" flinar hon och ställer undan sin kopp på bordet och lägger sig ner så hon har sitt huvud i hans knä.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 18 jul, 2013 18:42 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Hm?" D'Tan fortsätter att dricka medans han smeker hennes hår.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 18 jul, 2013 19:44 |
|
Vildvittra
Elev |
"Vad?" frågar hon smått leende och blundar lätt då han började smeka hennes hår.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 18 jul, 2013 20:41 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Det är inte så varmt för mig, jag har en konstig mun antar jag." skrattar han, ett varmt ärligt men kort skratt.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 18 jul, 2013 20:46 |
|
Vildvittra
Elev |
Hon ler mjukt, "Det skrattet kunde jag höra oftare. Vet du att du har ett vackert skratt?" ler hon mot honom. "Och sen är din mun säkert jättenormal, bara inte som min." flinar hon, sätter sig upp och börjar nu dricka av sitt te.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 18 jul, 2013 20:50 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Vad är det för fel på din mun?" frågar D'Tan och ser på henne med en frågande blick medans han fortsätter. "Nej, det är inte vackert, vackert är för saker och kvinnor." svarar han
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 18 jul, 2013 20:53 |
|
Vildvittra
Elev |
"Inget fel alls? Mena bara att de inte var lika." sa hon och skakade på huvudet, "Nej, vackert är för män med, för dig." sa hon och strök ömt hans kind.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 18 jul, 2013 21:00 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
D'Tan suckar lite men ler ialla fall. "Ah, så menade du..- om du säger det så men jag håller inte med." svarar han och tar en sista klunk av det varma teet.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 18 jul, 2013 21:02 |
|
Vildvittra
Elev |
"Varför inte? Vad är män då?" frågade hon och kröp intill honom.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 18 jul, 2013 21:11 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen