Smultronklubben
Forum > Off Topic > Klubbar > Smultronklubben
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
lily, luna
Elev |
11 feb, 2013 19:32 |
|
hockey macke
Elev |
Skrivet av mollylisa: Skrivet av hockey macke: Du får inte, det är... TRETTONÅRSGRÄNS! tyvärr Skrivet av mollylisa: Skrivet av lily, luna: Ja, det är vi Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Mollylisa då? Vad menar du? Nej men jag menade att ja trodde att molly var klassis med lilyluna vi är klassisar! Någon som ska gå på multicon i sommar? jag tror det jag är snart 13 ......................om typ 2 år..........................men om jag tar en skateboard under armen och en grå svart munk jacka ser jag ut som 13 food before poeple 11 feb, 2013 19:33 |
|
lily, luna
Elev |
Skrivet av hockey macke: Skrivet av mollylisa: Skrivet av hockey macke: Du får inte, det är... TRETTONÅRSGRÄNS! tyvärr Skrivet av mollylisa: Skrivet av lily, luna: Ja, det är vi Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Mollylisa då? Vad menar du? Nej men jag menade att ja trodde att molly var klassis med lilyluna vi är klassisar! Någon som ska gå på multicon i sommar? jag tror det jag är snart 13 ......................om typ 2 år..........................men om jag tar en skateboard under armen och en grå svart munk jacka ser jag ut som 13 tror inte det går eftersom de vill ha personnummer
11 feb, 2013 19:34 |
|
hockey macke
Elev |
Skrivet av lily, luna: Skrivet av hockey macke: Skrivet av mollylisa: Skrivet av hockey macke: Du får inte, det är... TRETTONÅRSGRÄNS! tyvärr Skrivet av mollylisa: Skrivet av lily, luna: Ja, det är vi Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Mollylisa då? Vad menar du? Nej men jag menade att ja trodde att molly var klassis med lilyluna vi är klassisar! Någon som ska gå på multicon i sommar? jag tror det jag är snart 13 ......................om typ 2 år..........................men om jag tar en skateboard under armen och en grå svart munk jacka ser jag ut som 13 tror inte det går eftersom de vill ha personnummer det finns något som heter ljuga..................men jag tror jag inte kommer lyckas food before poeple 11 feb, 2013 19:35 |
|
mollylisa
Elev |
jag vet
Men nu leker vi någon lek för att bli glada Vad sägs om att man hittar på ett påstående om personen under mig, tex: -Personen under mig har ett husdjur. -nej PUM är sugen på saft. -ja PUM är glad. fattar du? vill någon köra denna lek? i så fall börjar jag nu: PUM är trött 11 feb, 2013 19:40 |
|
lily, luna
Elev |
11 feb, 2013 19:43 |
|
mollylisa
Elev |
ja
PUM har den nya stolt medlem i smultronklubben signaturen 11 feb, 2013 19:45 |
|
lily, luna
Elev |
11 feb, 2013 19:47 |
|
mollylisa
Elev |
ja
PUM gillar hästar 11 feb, 2013 19:48 |
|
lily, luna
Elev |
11 feb, 2013 20:02 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen