Dumbledores Armé Sthlm
Forum > Off Topic > Klubbar > Dumbledores Armé Sthlm
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LauraTree
Elev |
Ni kommer tycka jag är urtöntig och jättekonstig nu, men jag har inte Facebook..:/
Har tänkt skaffa hur länge som helst, men det blir aldrig av... 27 sep, 2012 20:03 |
|
Pygmepuffen
Elev |
Skrivet av LauraTree: Ni kommer tycka jag är urtöntig och jättekonstig nu, men jag har inte Facebook..:/ Har tänkt skaffa hur länge som helst, men det blir aldrig av... Det är väl inte så konstigt? Min idé var kanske dålig när jag tänker lite på saken, men det är iaf väldigt enkelt att skriva och uppdatera sidan där 27 sep, 2012 20:05 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Pygmepuffen: Nej, idén var jättebra! Jag kan skaffa det är inga problem Skrivet av LauraTree: Ni kommer tycka jag är urtöntig och jättekonstig nu, men jag har inte Facebook..:/ Har tänkt skaffa hur länge som helst, men det blir aldrig av... Det är väl inte så konstigt? Min idé var kanske dålig när jag tänker lite på saken, men det är iaf väldigt enkelt att skriva och uppdatera sidan där 27 sep, 2012 20:08 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av LauraTree: Skrivet av Miss_Green: Ebba: Vad är 6x7? *professor McGonagall* Jag ska titta klart på den efter maten.. när jag har slagit in paket.. Och tränat multi-tabellen D: .... SEN 42 Skrivet av Pygmepuffen: Jag funderar på att skapa en facebookgrupp för DA... Vilka här skulle vilja gå med i den där? Jag skulle gå med i den ;; ![]()
27 sep, 2012 20:39 |
|
JosefinFini
Elev |
27 sep, 2012 20:43 |
|
Lisen563
Elev |
Jag skulle gå med i fb gruppen
27 sep, 2012 20:50 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av M00NSTER: Skrivet av Borttagen: ^ GOTTA GET BACK TO HOGWARTS, GOTTA GET BACK TO SCHOOOOOOOL. Vilka här har sett A Very Potter Musical? ^^ Haha, jag har!! Darren Criss!!! ♥♥ Jag tror tyvärr inte jag kan komma längre. Men jag kanske kan komma förbi innan ni går in. Är rädd för att om jag följer med kommer jag bli fast. Har nämligen en massa saker jag måste göra. Vill verkligen träffa er så om ni ses, vad 2? Så kan jag ses men sen måste jag typ gå. Så blir typ att säga hej till folket och sen dra igen.
27 sep, 2012 23:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Savi: Åh, okej, men det vore trevligt att vara hälsa också ^^Skrivet av M00NSTER: Skrivet av Borttagen: ^ GOTTA GET BACK TO HOGWARTS, GOTTA GET BACK TO SCHOOOOOOOL. Vilka här har sett A Very Potter Musical? ^^ Haha, jag har!! Darren Criss!!! ♥♥ Jag tror tyvärr inte jag kan komma längre. Men jag kanske kan komma förbi innan ni går in. Är rädd för att om jag följer med kommer jag bli fast. Har nämligen en massa saker jag måste göra. Vill verkligen träffa er så om ni ses, vad 2? Så kan jag ses men sen måste jag typ gå. Så blir typ att säga hej till folket och sen dra igen. 28 sep, 2012 06:38 |
|
M00NSTER
Elev |
Oj oj, idag har jag ont i halsen och täppt, om det blir värre tills i morgon kan jag nog inte gå ! Nån annan son kan vara vikarie för mig då?
28 sep, 2012 07:02 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av M00NSTER: Oj oj, idag har jag ont i halsen och täppt, om det blir värre tills i morgon kan jag nog inte gå ! Nån annan son kan vara vikarie för mig då? Neeeeej! D: du måste gå D: Haha, jag bara skoja.. Men krya på dig! ;; ![]()
28 sep, 2012 07:24 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen