Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Disenchanted
Elev |
27 sep, 2012 17:54 |
|
Borttagen
|
Paprika, för jag tycker inte om tomat. Jag gjorde det förut, men inte nu längre, det smakar bara konstigt... förutom skalet, det är gott ibland.
27 sep, 2012 17:59 |
|
Borttagen
|
Paprika, för att jag inte tycker om tomater och är dessutom allergisk mot dem.
27 sep, 2012 18:13 |
|
Elin Lovegood
Elev |
PAPRIKA! för jag gillar bara så körsbärstomater och dem andra kan lätt bli mosiga så mitt svar ärr:: PAPRIKAAA!
27 sep, 2012 18:24 |
|
LittleButterfly
Elev |
27 sep, 2012 19:34 |
|
adliitam
Elev |
27 sep, 2012 19:46 |
|
Kintsugi
Prefekt |
vill så gärna säga paprika för det har alltid (och är) favoriten men senaste tre veckorna har jag haft ett stört, ohälsosamt sug efter tomater och sallad. eehehehe... Äter det som godis. ♥
TOMAT ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 27 sep, 2012 20:11 |
|
LunaLove<3
Elev |
27 sep, 2012 22:01 |
|
ellisnoris
Elev |
27 sep, 2012 22:04 |
|
kakan42
Elev |
Paprika om dewn är gul! Annars tomater!
27 sep, 2012 22:12 |
Du får inte svara på den här tråden.













Mugglarportalen