The PJO/HoO Side
Forum > Off Topic > Klubbar > The PJO/HoO Side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Majis
Elev |
Skrivet av Borttagen: mm vad tyckte du om sista kapitlet då? Jadu... Bra Spoiler: Tryck här för att visa! Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 11 sep, 2012 17:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Majis: Skrivet av Borttagen: mm vad tyckte du om sista kapitlet då? Jadu... Bra Spoiler: Tryck här för att visa! ja jag älskade att han gjorde det, det var så snällt men jag blev lite fundersam över Spoiler: Tryck här för att visa! 11 sep, 2012 17:05 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Majis: Skrivet av Borttagen: mm vad tyckte du om sista kapitlet då? Jadu... Bra Spoiler: Tryck här för att visa! ja jag älskade att han gjorde det, det var så snällt men jag blev lite fundersam över Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 11 sep, 2012 17:08 |
|
Borttagen
|
Spoiler: Tryck här för att visa! 11 sep, 2012 17:11 |
|
Borttagen
|
hej pj nyt ?
11 sep, 2012 17:12 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av Borttagen: hej pj nyt ? Hmm........................................... Läst ut fyran och Nico är en av mina favoriter nu xD Haha, kanske inte precis nåån nyhet, men det enda jag kom på just nu Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 11 sep, 2012 17:13 |
|
Borttagen
|
när kommer 5an på svenska
11 sep, 2012 17:14 |
|
Borttagen
|
ingen aning
11 sep, 2012 17:15 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av Borttagen: när kommer 5an på svenska Jag tror det var 26 oktober... Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 11 sep, 2012 17:17 |
|
Borttagen
|
11 sep, 2012 17:18 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen