Skriv vad du GRYMT GÄRNA VILL SÄGA TILL EN SPECIELL PERSON MEN KAN INTE-TRÅDEN
Forum > Off Topic > Skriv vad du GRYMT GÄRNA VILL SÄGA TILL EN SPECIELL PERSON MEN KAN INTE-TRÅDEN
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av YES: Skrivet av Borttagen: Vet du hur ledsen jag blev av din kommentar? Den sårade i hela mig, och nu börjar jag tänka självmorstankar. Nej men nu blev jag ledsen. Du förtjänar verkligen inte att få höra något sådant! Tack♥ Skrivet av AlbusPotter: Skrivet av Borttagen: Vet du hur ledsen jag blev av din kommentar? Den sårade i hela mig, och nu börjar jag tänka självmorstankar. Hur är det Molly? Även om jag inte känner dig irl så tycker jag om dig på Mugglis, och massa andra här gör också det. Tack Alex!♥ Nu mår jag mycket bättre och ångrar verkligen att jag tänkte så^^♥♥♥♥♥ Skrivet av Fred and George: Skrivet av Borttagen: Vet du hur ledsen jag blev av din kommentar? Den sårade i hela mig, och nu börjar jag tänka självmorstankar. Nej, Molly!!!!!!! Du får inte tänka sånna tankar!!!!! Du är en BRA person Molly!!! Och jag vet att nästan varenda person som någonsin skickat en uggla till dig, gillar dig från början till slutet!!!! Det som stod i den kommentaren, det ska du inte läsa. Ingen här ska läsa den, om den kan såra den. Jag ville bara säga det, / George Taaack George! ♥♥♥♥ Tack hörrni, blev glada över att ni bryr om mig, och nu mår jag bättre!♥ 28 jul, 2013 21:23 |
|
Fred and George
Elev |
Bra, Molly Evans!!!!
Min Fanfiction "Don't": http://mugglarportalen.se/#forum.php?topic=42575&page=1#p3121505 28 jul, 2013 22:20 |
|
Liv_Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: (jag vet att fler har skrivit till dig här, men du ska få veta vad jag tycker!)Vet du hur ledsen jag blev av din kommentar? Den sårade i hela mig, och nu börjar jag tänka självmorstankar. Men Molly, du får inte tänka så!! du är jätte bra just that way you are! Du ska aldrig tänka så! bry dig inte om den dumma personen som skrev något så elakt som fick dig ledsen!... 28 jul, 2013 22:25 |
|
Borttagen
|
Tack!♥ ![]() Skrivet av Liv_Weasley: Skrivet av Borttagen: (jag vet att fler har skrivit till dig här, men du ska få veta vad jag tycker!)Vet du hur ledsen jag blev av din kommentar? Den sårade i hela mig, och nu börjar jag tänka självmorstankar. Men Molly, du får inte tänka så!! du är jätte bra just that way you are! Du ska aldrig tänka så! bry dig inte om den dumma personen som skrev något så elakt som fick dig ledsen!... Tack Liv, det är jättesnällt :´) ♥♥♥♥♥♥ DU är jättesnäll liv, tack så mycket!♥♥♥♥ 28 jul, 2013 22:34 |
|
Borttagen
|
Hehe ... man kan väll skriva positiva saker också?
Till Miss Hemlig! Varje gång du loggar ut brister jag i gråt, och varje gång du loggar in skuttar jag ett varv runt vardagsrummet. Du betyder mycket för mig, även om jag är mycket äldre. Ålder spelar ingen roll. Man föds med en viss ålder! Och vi två, föddes gamla och visa ♥ Om jag hamnat i Gryffindor, hade jag haft mod till att skriva vem det var till ... Men jag känner inga lejonspår i mitt hjärta ♥ 28 jul, 2013 22:36 |
|
Liv_Weasley
Elev |
Skrivet av Liv_Weasley: Skrivet av Borttagen: (jag vet att fler har skrivit till dig här, men du ska få veta vad jag tycker!)Vet du hur ledsen jag blev av din kommentar? Den sårade i hela mig, och nu börjar jag tänka självmorstankar. Men Molly, du får inte tänka så!! du är jätte bra just that way you are! Du ska aldrig tänka så! bry dig inte om den dumma personen som skrev något så elakt som fick dig ledsen!... Tack Liv, det är jättesnällt :´) ♥♥♥♥♥♥ DU är jättesnäll liv, tack så mycket!♥♥♥♥ Du är jättesnäll Molly, jag hoppas du kommer på bättre tankar snart! ♥ 28 jul, 2013 22:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Liv_Weasley: Skrivet av Liv_Weasley: Skrivet av Borttagen: (jag vet att fler har skrivit till dig här, men du ska få veta vad jag tycker!)Vet du hur ledsen jag blev av din kommentar? Den sårade i hela mig, och nu börjar jag tänka självmorstankar. Men Molly, du får inte tänka så!! du är jätte bra just that way you are! Du ska aldrig tänka så! bry dig inte om den dumma personen som skrev något så elakt som fick dig ledsen!... Tack Liv, det är jättesnällt :´) ♥♥♥♥♥♥ DU är jättesnäll liv, tack så mycket!♥♥♥♥ Du är jättesnäll Molly, jag hoppas du kommer på bättre tankar snart! ♥ Jag mår jättebra nu! 28 jul, 2013 22:52 |
|
lumos1
Elev |
KAN DU FAN INTE TA OCH FATTA ATT FOLK HAR KÄNSLOR SHUT UP OCH LÄR DIG ORDET FÖRLÅT.
- Och du, ****, jag tror jag gillar dig. ;;
28 jul, 2013 22:52 |
|
Nattisa
Elev |
look for g and you will be kissed tomorrow: GGGGGGGGGGGGGGG GGGGGGGGGGG GGGGGGGGGGGGGGG GGGGGGGGGGG GGGGGGGGGGGGGGG GGGGGGGGGGG GGGGGGGGGGGGgGG GGGGGGGGGGG GGGGGGGGGGGGGGG GGGGGGGGGGG GGGGGGGGGGGGGGG GGGGGGGGGGG GGGGGGGGGGGGGGG GGGGGGGGGGGGGGG GGGGGGGG...... GGGGGGGGGGG GGGGGGGGGGGGGGGGGGGG... * now seek the "C" and what you desire will become a reality: SSSSSSSSSSSSSSS SSSSSSSSSSS SSSSSSSSSSSSSSS SSSSSSSSSSS SSSS...SSSSSSSS SSSSSSSSSSSSSS SSSSSSSSSSSSSSS SSSSSSSSSSS SSSSSSSSSSSSSSS SSSSSSSSSSS SSSSSSSSSSSSSSS SSSSSSSSSSS SSSSSSSSSSSSSSS SSCSSSSSSSS SSSSSSSSSSSSSSS SSSSSSSSSSS SSSSSSSSSSSSSSS SSSSSSSSSSS SSSSSSSSSSSSSSS SSSSSSSSSSS SSSSSSSSSSSS * this is really difficult, now find the "9" 666666666666666 66666666666 666666666666666 66666666666 666666666666666 66666666666 666666666666666 66666696666 666666666666666 66666666666 666666666666666 66666666666 666666666666666 66666666666 666666666666666 66666666666 666666666666666 66666666666 666666666666666 66666666666 666666666666666 6666 * think of something you really want, perform the countdown! 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1... . Now close your eyes and asks a desire!, now; *; *; *; *; *; *. * Will paste this in 1O different comments and you desire will become a reality!. {Hurry, you have 8 minutes or what you wanted, will be the opposite of what you ask
![]()
28 jul, 2013 22:53 |
|
Liv_Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Liv_Weasley: Skrivet av Liv_Weasley: Skrivet av Borttagen: (jag vet att fler har skrivit till dig här, men du ska få veta vad jag tycker!)Vet du hur ledsen jag blev av din kommentar? Den sårade i hela mig, och nu börjar jag tänka självmorstankar. Men Molly, du får inte tänka så!! du är jätte bra just that way you are! Du ska aldrig tänka så! bry dig inte om den dumma personen som skrev något så elakt som fick dig ledsen!... Tack Liv, det är jättesnällt :´) ♥♥♥♥♥♥ DU är jättesnäll liv, tack så mycket!♥♥♥♥ Du är jättesnäll Molly, jag hoppas du kommer på bättre tankar snart! ♥ Jag mår jättebra nu! Vilken tur det! Annars hade jag åkt hem till dig och gett dig en kram 28 jul, 2013 22:56 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen