Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 15037 15038 15039 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Min sjuåriga lillasyster slåss hela tiden så fort hon blir det minsta upprörd och hon kan faktiskt slå ganska hårt.
Så vi spelade Wii och jag busade lite med henne. Då blev hon såklart sur och så började hon slå mig på armen och så. Då säger jag att jag inte vill spela med henne om hon gör så och går ut från rummet. Så börjar hon bråka och slår till mig på ryggraden. Alltså det var typ 20 minuter sen och jag har fortfarande ont. Jag vet inte om det har med saken att göra men jag är yr också och blä. F*n vad jag hatar henne den lilla skiten jag har ont

31 dec, 2013 22:04

Consectetuer
Elev

Avatar


2013 är året då allt började så dåligt men som avslutas så perfekt. Jag hoppas jag kommer minnas avslutningen för evigt. Jag vill minnas den.
Men förhoppningsvis är 2014 lika bra, om inte bättre.

31 dec, 2013 22:10

Borttagen

Avatar


Sitter på mitt rum med godis och fanta exotic. Ja, det kunde vara sämre, men också mycket bättre

31 dec, 2013 22:17

MizzNina
Elev

Avatar


Tror jag får planera om mitt tolvslag. Jag hade glömt hur fruktansvärt skotträdd min katt är. Han ligger och skakar på en stol under ytterkläderna i hallen just nu. Han ligger så han kan se mig, men inte så att han syns direkt.

"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous

31 dec, 2013 22:21

Fellrendión
Elev

Avatar


Jag kommer säkert bli hatad nu men...

Jag förstår inte vad som ska anses vara rasistiskt med att inte tycka om religioner. En religion är en tro, inte en ras!

Jag är inte emot personer som tror på vissa saker, utan jag är emot själva tron. Jag förstår inte hur vissa kan tro på vissa religioner. Vissa religioner säger mycket hemska saker som jag aldrig skulle stå för.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

31 dec, 2013 22:24

baramin
Elev

Avatar


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F6ffefa2ab231768c6f0810a14089e29d%2Ftumblr_myoxirk3WD1r5kaxco1_500.gif sittin' here like whaddap det är nyår jag har dumpat alla fester pga pyjamashäng all by myself är bättre

she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her.

31 dec, 2013 22:41

Solkatten
Elev

Avatar


Sista dagen på ett riktigt skitår och så får jag ett munsår. Really? Det här året verkar verkligen hata mig.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

31 dec, 2013 22:53

The Noble Lion
Elev

Avatar


Jag saknar min familj, inget kommer hända här under nyår, jag hoppas verkligen att det finns någon som kommer smälla fyrverkerier här! Probs not tho..

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2F114d4558af4162eebf71a15e9a99c028%2Ftumblr_oi6nhlveg31vi4ac0o1_500.gif

31 dec, 2013 22:56

Siriusis
Elev

Avatar


Detta året har varit relativt bra. Har blivit vän med några otroliga människor och gått med i många fandoms ♥

Hai

31 dec, 2013 22:56

Zendaya
Elev

Avatar


Nu har Akrobaten 2014!

31 dec, 2013 23:01

1 2 3 ... 15037 15038 15039 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.