@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: uuuuschbläääääh skitslut på året. skitstart på 2014. Samma sak här... :c 31 dec, 2013 20:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Same here ;cSkrivet av Borttagen: uuuuschbläääääh skitslut på året. skitstart på 2014. Samma sak här... :c 31 dec, 2013 20:20 |
|
Solkatten
Elev |
Någon annan som också kollade på Grevinnan och Betjänten?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 31 dec, 2013 20:21 |
|
SevLoveer
Elev |
min brorsa tog min mössa och gick in i sitt rum och låste dörren
det var då jag fick damp och förstörde nästan hans dörr vilken bitch han är DU RÖR INTE MINA SAKER nej jag tänker inte gå ut ur mitt rum och spendera mera tid med min familj och min pappa som dessutom fyller år idag
31 dec, 2013 20:25 |
|
Borttagen
|
Har köpt ett headset, en datormus och ett tagentbord för ca 2500kr denna månad :O Har även "slösat" ner 1000kr på LoL och några steam spel denna månad..ehh..
31 dec, 2013 20:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Borttagen: uuuuschbläääääh skitslut på året. skitstart på 2014. vadårå? :c alla bråkar och ångest hit och dit :c 31 dec, 2013 20:32 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Borttagen: uuuuschbläääääh skitslut på året. skitstart på 2014. vadårå? :c alla bråkar och ångest hit och dit :c åh vad jobbigt :c
31 dec, 2013 20:37 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Solkatten: Någon annan som också kollade på Grevinnan och Betjänten? Min familj också, men jag tycker bara den är konstig.
31 dec, 2013 20:44 |
|
Borttagen
|
Hejdå 2013! Hej 2014! Snart blir det nytt år. Är hos några kompisar till mamma och firar nyår. Småbarnen spelar Minecraft med ipadarna...
31 dec, 2013 21:19 |
|
MizzNina
Elev |
Jag börjar bli trött i ögat. Humöret idag har inte varit på topp. Men om två timmar tänker jag byta byxor, sätta på mig jackan, bootsen och favoritmössan, ta med mig lite Bon Jovi och promenera upp till kyrkan (den högsta punkten här i byn) och därifrån titta på fyrverkerierna och gå in i 2014 tillsammans med den enda personen jag nånsin litat på till 100%..... Mig själv.
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 31 dec, 2013 21:23 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen