@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fröken Operfekt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fröken Operfekt: host host jag är i estland och det är 1 timme före härh Skrivet av Borttagen: JAG ÄR SÅ JÄVLA HUNGRIG GE MIG MAT ALREADY KLOCKAN ÄR FÖRFAN SNART NIO OCH JAG HAR INTE ÄTIT NÅTT IDAG GAAAAAAAAAAAAAAAAAAH. host host *halv åtta BUT I GET YOUR FEELING I HAVE THE SAME ONE JA OMIGOD mat just give me food JAHAAAAA FOOD ILY
31 dec, 2013 19:37 |
|
Borttagen
|
uuuuschbläääääh
skitslut på året. skitstart på 2014. 31 dec, 2013 19:38 |
|
Chaemy
Elev |
Jag borde egentligen vara med på "middagspausen" och vara social med familj, men jag är fortfarande inte helt säker på vad jag borde göra...
31 dec, 2013 19:39 |
|
Borttagen
|
ÄNTLIGEN I'M OFF TO THE FOOD PARADISE BITCHEZZ
31 dec, 2013 20:00 |
|
Fellrendión
Elev |
*Pink stars are falling, pink stars are falling in lines*
Jag gillar det citatet... vet ej varför! __ Weird... jag har 25 sidor av tummar... jag visste inte att mina inlägg var så uppskattade...
31 dec, 2013 20:04
Detta inlägg ändrades senast 2013-12-31 kl. 20:12
|
|
lumos1
Elev |
Nytt år om... *tänker* 3 timmer och 51 minuter.
Hm, vet inte riktigt om jag vill att det ska bli 2014 eller inte. ;;
31 dec, 2013 20:11 |
|
Borttagen
|
Okay eh fattar inte varför jag gick runt och gnällde om mat. Jag drack ett glas vatten och så blev jag mätt direkt och orkade bara äta typ en sked sallad ahhaahaha.
31 dec, 2013 20:12 |
|
Borttagen
|
Mormor säger att jag är ful med eyeliner :------) Tack mormor. Tack
31 dec, 2013 20:12 |
|
LunaLovegood1
Elev |
31 dec, 2013 20:12 |
|
jagvetinteriktigt
Elev |
2013 har faktiskt varit ett bra år. Jag har lärt mig att acceptera min kropp även om den jävlas med mig. Jag har flyttat ihop med min pojkvän. Jag har dessutom haft väldigt många roliga dagar, kvällar och nätter.
Jag hoppas att 2014 blir minst lika bra. Jag vill inte ha för höga förhoppningar, men som det ser ut nu så är chansen enorm att det blir ännu ett bra år. I've always liked that about me, that I know what I am fighting for, and for this I'd go to war 31 dec, 2013 20:15 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen