Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 15031 15032 15033 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


ikväll -> FOTA RAKETER! C:

speech!

31 dec, 2013 15:40

Chaemy
Elev

Avatar


MTEL, det låter som att det ska bli ett spännande år!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn3.cdnme.se%2F4452636%2F8-3%2F2015-04-13-2056_552c11619606ee5f71929eee.jpg

31 dec, 2013 15:41

Fellrendión
Elev

Avatar


Jag skulle vilja ge ut en fanfiction av Alice i Underlandet, och tror att jag ska välja förlaget Vulkan. Men om jag förstått det rätt så är det bara ett förlag där man får sin egen bok åt sig själv och inte så att andra läser den. Är det rätt?

Till alla chokladälskare, enligt wikipedia... :o :

Kakaon i världen beräknas att ta slut den 2 oktober 2020. Orsaken är att efterfrågan på mörk choklad har ökat, och mörk choklad kräver mer kakao. I kombination med torka i Västafrika, där en stor del av kakaobönorna odlas, resulterar det att råvaran till chokladen håller på att ta slut.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

31 dec, 2013 15:51

Detta inlägg ändrades senast 2013-12-31 kl. 15:53
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar


Vad är det för fel på youtube :c Eller är det bara min dator som är helt knäpp

31 dec, 2013 15:52

Borttagen

Avatar


Skrivet av Chaemy:
MTEL, det låter som att det ska bli ett spännande år!


Det är så jag hoppas att året skall bli i alla fall Och hålla mig borta från snus och annat dumt.

31 dec, 2013 15:55

LIA15
Elev

Avatar


Skrivet av Fellrendión:


Till alla chokladälskare, enligt wikipedia... :o :

Kakaon i världen beräknas att ta slut den 2 oktober 2020. Orsaken är att efterfrågan på mörk choklad har ökat, och mörk choklad kräver mer kakao. I kombination med torka i Västafrika, där en stor del av kakaobönorna odlas, resulterar det att råvaran till chokladen håller på att ta slut.
Neeeeeeeeeeeeeej!!!!! Chokladen får inte ta sluuuuuuuuuuuuut!!!!!!!!

31 dec, 2013 15:57

Borttagen

Avatar


Skrivet av LIA15:
Skrivet av Fellrendión:


Till alla chokladälskare, enligt wikipedia... :o :

Kakaon i världen beräknas att ta slut den 2 oktober 2020. Orsaken är att efterfrågan på mörk choklad har ökat, och mörk choklad kräver mer kakao. I kombination med torka i Västafrika, där en stor del av kakaobönorna odlas, resulterar det att råvaran till chokladen håller på att ta slut.
Neeeeeeeeeeeeeej!!!!! Chokladen får inte ta sluuuuuuuuuuuuut!!!!!!!!


http://www.expressen.se/nyheter/lugn-chokladen-kommer-inte-ta-slut/

31 dec, 2013 16:08

Borttagen

Avatar


NU SKA JAG GÅ DUSCHA DON'T MISS ME FÖR MKT.

och btw det kommer vara 2014 för mig en timme innan er swedish lamor :*

31 dec, 2013 16:09

Kola
Elev

Avatar


Jag skriver GOTT NYTT ÅR!! nu eftersom jag antagligen inte kommer vara inloggad senare ikväll...

that's all I got to say

31 dec, 2013 16:12

LIA15
Elev

Avatar

+1


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LIA15:
Skrivet av Fellrendión:


Till alla chokladälskare, enligt wikipedia... :o :

Kakaon i världen beräknas att ta slut den 2 oktober 2020. Orsaken är att efterfrågan på mörk choklad har ökat, och mörk choklad kräver mer kakao. I kombination med torka i Västafrika, där en stor del av kakaobönorna odlas, resulterar det att råvaran till chokladen håller på att ta slut.
Neeeeeeeeeeeeeej!!!!! Chokladen får inte ta sluuuuuuuuuuuuut!!!!!!!!


http://www.expressen.se/nyheter/lugn-chokladen-kommer-inte-ta-slut/

Vilken tur! Jag visste inte att det fanns ett yrke som heter Chokladexpert.

31 dec, 2013 16:12

1 2 3 ... 15031 15032 15033 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.