@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlvaRawenclaw
Elev |
ikväll -> FOTA RAKETER! C:
speech! 31 dec, 2013 15:40 |
|
Chaemy
Elev |
31 dec, 2013 15:41 |
|
Fellrendión
Elev |
Jag skulle vilja ge ut en fanfiction av Alice i Underlandet, och tror att jag ska välja förlaget Vulkan. Men om jag förstått det rätt så är det bara ett förlag där man får sin egen bok åt sig själv och inte så att andra läser den. Är det rätt?
Till alla chokladälskare, enligt wikipedia... :o : Kakaon i världen beräknas att ta slut den 2 oktober 2020. Orsaken är att efterfrågan på mörk choklad har ökat, och mörk choklad kräver mer kakao. I kombination med torka i Västafrika, där en stor del av kakaobönorna odlas, resulterar det att råvaran till chokladen håller på att ta slut.
31 dec, 2013 15:51
Detta inlägg ändrades senast 2013-12-31 kl. 15:53
|
|
Borttagen
|
Vad är det för fel på youtube :c Eller är det bara min dator som är helt knäpp
31 dec, 2013 15:52 |
|
Borttagen
|
Det är så jag hoppas att året skall bli i alla fall 31 dec, 2013 15:55 |
|
LIA15
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Neeeeeeeeeeeeeej!!!!! Chokladen får inte ta sluuuuuuuuuuuuut!!!!!!!! Till alla chokladälskare, enligt wikipedia... :o : Kakaon i världen beräknas att ta slut den 2 oktober 2020. Orsaken är att efterfrågan på mörk choklad har ökat, och mörk choklad kräver mer kakao. I kombination med torka i Västafrika, där en stor del av kakaobönorna odlas, resulterar det att råvaran till chokladen håller på att ta slut. 31 dec, 2013 15:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LIA15: Skrivet av Fellrendión: Neeeeeeeeeeeeeej!!!!! Chokladen får inte ta sluuuuuuuuuuuuut!!!!!!!! Till alla chokladälskare, enligt wikipedia... :o : Kakaon i världen beräknas att ta slut den 2 oktober 2020. Orsaken är att efterfrågan på mörk choklad har ökat, och mörk choklad kräver mer kakao. I kombination med torka i Västafrika, där en stor del av kakaobönorna odlas, resulterar det att råvaran till chokladen håller på att ta slut. http://www.expressen.se/nyheter/lugn-chokladen-kommer-inte-ta-slut/ 31 dec, 2013 16:08 |
|
Borttagen
|
NU SKA JAG GÅ DUSCHA DON'T MISS ME FÖR MKT.
och btw det kommer vara 2014 för mig en timme innan er swedish lamor :* 31 dec, 2013 16:09 |
|
Kola
Elev |
Jag skriver GOTT NYTT ÅR!! nu eftersom jag antagligen inte kommer vara inloggad senare ikväll...
that's all I got to say 31 dec, 2013 16:12 |
|
LIA15
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LIA15: Skrivet av Fellrendión: Neeeeeeeeeeeeeej!!!!! Chokladen får inte ta sluuuuuuuuuuuuut!!!!!!!! Till alla chokladälskare, enligt wikipedia... :o : Kakaon i världen beräknas att ta slut den 2 oktober 2020. Orsaken är att efterfrågan på mörk choklad har ökat, och mörk choklad kräver mer kakao. I kombination med torka i Västafrika, där en stor del av kakaobönorna odlas, resulterar det att råvaran till chokladen håller på att ta slut. http://www.expressen.se/nyheter/lugn-chokladen-kommer-inte-ta-slut/ Vilken tur! Jag visste inte att det fanns ett yrke som heter Chokladexpert. 31 dec, 2013 16:12 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen