Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 15030 15031 15032 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
LIA15
Elev

Avatar


Någon som vill uggla med mig?

31 dec, 2013 13:52

Borttagen

Avatar


Vill skriva i tråden "10 orsaker till att Harry Potter är bättre än Sagan om Ringen" men den är så gammal och jag vill inte dra upp gamla trådar, för alla blir så sura då haha </3

31 dec, 2013 14:06

Borttagen

Avatar


Asså wat har det redan varit jul. Jeez jag typ kom på det nu... liksom inte fattat det och jaha nyårsafton in da haus och ba mhmhmhmhm jaha nu ska jag gå hitta på nyårslöften jag aldrig kommer hålla och sova eh godnatt.

31 dec, 2013 14:15

Solkatten
Elev

Avatar


Asså rensar Google+ bland kommentarerna på Youtube eller vad? Vissa klipp som annars har flera sidor med kommentarer har inga kommentarer alls och vissa klipp har typ bara en sida med kommentarer...

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

31 dec, 2013 14:24

EmahS
Elev

Avatar


2013 har varit det bästa året i mitt liv och avslutas med sämsta jävla nyårsafton någonsin.
2014, välkommen så fort som möjligt, nu är jag jävligt sur och vill börja om.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_me286fYtEh1ruzvefo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m7oekvYHbC1rc1gvjo3_r1_500.gif

31 dec, 2013 14:33

Frivolt
Elev

Avatar

+1


Snart kommer kinshaw hit Vi ska fira nyår tillsammans!! Det kommer bli bäst ♥ Har saknat hon så mycket!

31 dec, 2013 14:36

Hedwig96
Elev

Avatar


Pappa har köpt raketer till mej. Hehe. Och snart kommer mina kusiner ♥♥

31 dec, 2013 14:49

queenriddle
Elev

Avatar


HAR sååå mycket längtan till att åka utomlands, klarar inte av kylan och det gråa vädret längre!

"THEY TOLD ME I COULD NOT THAT'S WHY I DID IT"

31 dec, 2013 15:01

EmahS
Elev

Avatar


Tänker klä upp mig ikväll, säga hej på mamma och pappas gäster, dricka lite vin och sitta vid datorn.

för det är allt jag orkar med nu.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_me286fYtEh1ruzvefo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m7oekvYHbC1rc1gvjo3_r1_500.gif

31 dec, 2013 15:39

Borttagen

Avatar




2014 SKA bli ett jävla bra år!


Jag skall lära mig japanska

Lära mig sticka

Skriva klart första delen av min trilogi

Göra fler tavlor!

Bli långhårig(are) och ljushårig

Tatuera underarmen i wonderwoman tema

Utbilda mig

Funktionära

Ge fan i "vänner" som tar energi, det finns faktiskt andra.

Lära mig gå ner i spagat

ALDRIG sätta träningen åt sidan!

Ta upp gamla bekantskaper

Samla pengar.

osv osv...

31 dec, 2013 15:40

1 2 3 ... 15030 15031 15032 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.