@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hedwig96
Elev |
Om 6 dagar e jag redan tillbaka till Åland!
Sen kommer jag inte hem fören februari! Buuhu 31 dec, 2013 12:40 |
|
Pixie
Elev |
31 dec, 2013 13:02 |
|
Zendaya
Elev |
Jag har Lakrits autograf!
o90 31 dec, 2013 13:06 |
|
Balder
Elev |
Jag har svårt att förstå att det är nyårsafton idag, haha. Någon mer?
31 dec, 2013 13:12 |
|
ella potter
Elev |
Skrivet av Balder: Jag har svårt att förstå att det är nyårsafton idag, haha. Någon mer? Jag har överhuvudtaget knappt fattat att det e jul, har inte haft nån julkänsla alls.. ![]() 31 dec, 2013 13:14 |
|
Siriusis
Elev |
Mitt högra öra känns spetsigare än det vänstra
Hai 31 dec, 2013 13:18 |
|
Balder
Elev |
Skrivet av ella potter: Skrivet av Balder: Jag har svårt att förstå att det är nyårsafton idag, haha. Någon mer? Jag har överhuvudtaget knappt fattat att det e jul, har inte haft nån julkänsla alls.. Nja... Fick ingen snö på julafton i år vilket var lite synd, tycker om när det snöar. 31 dec, 2013 13:22 |
|
Solkatten
Elev |
För julen är över och jag vill ha det gamla temat tillbaka. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 31 dec, 2013 13:46 |
|
Obliviate_
Elev |
ringde just min mormor för första ggr på ett o ett halvt år.
in the nyårs-spriti! 31 dec, 2013 13:48 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Balder: Skrivet av ella potter: Skrivet av Balder: Jag har svårt att förstå att det är nyårsafton idag, haha. Någon mer? Jag har överhuvudtaget knappt fattat att det e jul, har inte haft nån julkänsla alls.. Nja... Fick ingen snö på julafton i år vilket var lite synd, tycker om när det snöar. Håller med er alla.
31 dec, 2013 13:49 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen