Jag tror att personen under..
Forum > Quidditchplanen > Jag tror att personen under..
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Av någon anledning så har ingen röstat på mig som Lucia. Så nej.
PUM har gått vilse i skogen någon gång. 4 dec, 2014 18:24 |
|
Shapiro
Elev |
Nope! Har lokalsinne som något som har bra lokalsinne!
PUM älskar inte fisk? Four score and seven years ago... 4 dec, 2014 18:32 |
|
Veritas
Elev |
4 dec, 2014 18:58 |
|
Ithrenniel
Elev |
4 dec, 2014 19:00 |
|
Aurora Borealis
Elev |
4 dec, 2014 20:05 |
|
Borttagen
|
Yeees c:
Personen under mig ser på TV? 4 dec, 2014 20:11 |
|
Borttagen
|
Det stämmer bra.
PUM tror på intelligent liv på andra planeter. 4 dec, 2014 21:43 |
|
Shapiro
Elev |
Of course! Universum är enormt, vem vet vad som finns där ute. Men vem säger att dom är så mycket mera avancerade än oss?
PUM är religiös? Four score and seven years ago... 4 dec, 2014 21:49 |
|
Borttagen
|
Nope, jag är ateist.
PUM är född i ett kristet land? 5 dec, 2014 00:56 |
|
Citruzz
Elev |
5 dec, 2014 10:11 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen