@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Du håller inne fn, alt och 2. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 dec, 2013 21:38 |
|
Verro_Luna
Elev |
30 dec, 2013 21:39 |
|
Borttagen
|
Error error... Din hjärna har nu sprängts av överbelastning.
30 dec, 2013 21:41 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Vi hade snö i november. På julafton regnade allt bort... Vi har typ bara haft det en eller två dagar. -.- Får hoppas att 2014 för med sig lite snö men tvivlar starkt på det. Usch! Jag hade snö EN dag i december. Den 6:e,sen regnade allt bort och vi har fortfarande inte fått tillbaka den.
30 dec, 2013 21:42 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Vi hade snö i november. På julafton regnade allt bort... Vi har typ bara haft det en eller två dagar. -.- Får hoppas att 2014 för med sig lite snö men tvivlar starkt på det. Usch! Jag hade snö EN dag i december. Den 6:e,sen regnade allt bort och vi har fortfarande inte fått tillbaka den. Det snöade lite här någon gång nu i December, men det regnade bort snabbt. KOM TILLBAKA SNÖ.
30 dec, 2013 21:52 |
|
Borttagen
|
Gå in på Google translate och ställ in på från engelska till grekiska och skriv in: Will one direction ever die
Kopiera det grekiska och översätt det till engelska. 30 dec, 2013 21:55 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Gå in på Google translate och ställ in på från engelska till grekiska och skriv in: Will one direction ever die Kopiera det grekiska och översätt det till engelska. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 dec, 2013 21:58 |
|
Obliviate_
Elev |
listade ut det. hade visst installerat fel tangentbord??? men nu funkar det iaf. magiiiiii 30 dec, 2013 22:04 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Obliviate_: listade ut det. hade visst installerat fel tangentbord??? men nu funkar det iaf. magiiiiii whaaaaat jag behöver bara göra alt + 2! tycker det är mycket enklare också!
30 dec, 2013 22:07 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Pixie: Skrivet av Obliviate_: listade ut det. hade visst installerat fel tangentbord??? men nu funkar det iaf. magiiiiii whaaaaat Det går visst också. jag behöver bara göra alt + 2! tycker det är mycket enklare också! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 dec, 2013 22:08 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen