Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 15023 15024 15025 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Asså kommer det någon snö eller?!
Vi hade snö i november. På julafton regnade allt bort...

30 dec, 2013 20:53

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Asså kommer det någon snö eller?!
Vi hade snö i november. På julafton regnade allt bort...

Vi har typ bara haft det en eller två dagar. -.- Får hoppas att 2014 för med sig lite snö men tvivlar starkt på det.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

30 dec, 2013 20:54

Borttagen

Avatar


Skrivet av LIA15:
Skrivet av Borttagen:
Jag är sjuk dagen efter julafton och sen efter den dagen blir jag frisk. Jag är sjuk dagen innan nyårsafton. Alltså om jag inte blir frisk imorgon kommer jag att xbchjhsasadhfsdahfhvnlepsöskfhöäslfgghjkffjklshkaaeaaaaaaa.
This is not nice world.
Krya på dig!

Tack!

30 dec, 2013 20:56

Solkatten
Elev

Avatar


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fwww.bilddump.se%2Fbilder%2F20131230210542-176.70.155.211.png
Vadå inställt??? Kommer de inte till Sverige? Varför???

Edit: "Vi måste ställa in våra turnédatum i Europa på grund av oförutsägbara ändringar i vårt schema."

</3 Inte för att jag fick gå på konserten men ändå.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

30 dec, 2013 21:06

Elma00
Elev

Avatar


jag gillar erisedStone väldigt mycket just nu

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Ftumblr_m6ozw26eZQ1rysfeao1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fc5c3b8f2acb55bb98ae5a32ef2043ab8%2Ftumblr_nc5ejdKuBL1t971s5o1_500.gif

30 dec, 2013 21:14

Borttagen

Avatar


Jag är väldigt förtjust i Elma00 just nu ♥♥♥

30 dec, 2013 21:17

Chaemy
Elev

Avatar


Jag vet inte vad som har hänt för tillfället, men jag är så underbart glad över att Mugglis finns! ♥♥♥♥♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn3.cdnme.se%2F4452636%2F8-3%2F2015-04-13-2056_552c11619606ee5f71929eee.jpg

30 dec, 2013 21:24

Obliviate_
Elev

Avatar


kan nån berätta för mig hur man gör ett snabel a på en macdator? (((

30 dec, 2013 21:30

Borttagen

Avatar


Jag har blivit knäpp O.o I ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ 1D!!! Niall ♥ Döm mig gärna. Jag känner att jag vill svara något helt knäppt till någon som skriver 1D suger!!
Haha!!! Snälla skriv det nu fick jag en asknäpp idé xD
Nej, men visst är 1D bäst? ♥♥♥

30 dec, 2013 21:31

Ginny00
Elev

Avatar


Lyssnar på Håkan Hellström och leker med webcam.

30 dec, 2013 21:36

1 2 3 ... 15023 15024 15025 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.