@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Vi hade snö i november. På julafton regnade allt bort...
30 dec, 2013 20:53 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vi hade snö i november. På julafton regnade allt bort... Vi har typ bara haft det en eller två dagar. -.- Får hoppas att 2014 för med sig lite snö men tvivlar starkt på det. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 dec, 2013 20:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LIA15: Skrivet av Borttagen: Krya på dig! Jag är sjuk dagen efter julafton och sen efter den dagen blir jag frisk. Jag är sjuk dagen innan nyårsafton. Alltså om jag inte blir frisk imorgon kommer jag att xbchjhsasadhfsdahfhvnlepsöskfhöäslfgghjkffjklshkaaeaaaaaaa. This is not nice world. Tack! 30 dec, 2013 20:56 |
|
Solkatten
Elev |
Vadå inställt??? Kommer de inte till Sverige? Varför??? Edit: "Vi måste ställa in våra turnédatum i Europa på grund av oförutsägbara ändringar i vårt schema." </3 Inte för att jag fick gå på konserten men ändå. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 dec, 2013 21:06 |
|
Elma00
Elev |
30 dec, 2013 21:14 |
|
Borttagen
|
Jag är väldigt förtjust i Elma00 just nu ♥♥♥
30 dec, 2013 21:17 |
|
Chaemy
Elev |
Jag vet inte vad som har hänt för tillfället, men jag är så underbart glad över att Mugglis finns! ♥♥♥♥♥
30 dec, 2013 21:24 |
|
Obliviate_
Elev |
kan nån berätta för mig hur man gör ett snabel a på en macdator?
30 dec, 2013 21:30 |
|
Borttagen
|
Jag har blivit knäpp O.o I ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ 1D!!! Niall ♥ Döm mig gärna. Jag känner att jag vill svara något helt knäppt till någon som skriver 1D suger!!
Haha!!! Snälla skriv det nu fick jag en asknäpp idé Nej, men visst är 1D bäst? ♥♥♥ 30 dec, 2013 21:31 |
|
Ginny00
Elev |
Lyssnar på Håkan Hellström och leker med webcam.
30 dec, 2013 21:36 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen