@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Har en fin bokhög nu.
-The Cuckoo's Calling -City of Ashes -Torka aldrig tårar utan handskar del 3: Döden -Allegiant 30 dec, 2013 19:11 |
|
Borttagen
|
30 dec, 2013 19:11 |
|
Ginny00
Elev |
30 dec, 2013 19:13 |
|
Kola
Elev |
Jag har ont i magen, någon som vet vad man kan göra för att det kan sluta? Min mormor sa något om att ligga på magen men jag minns inte riktigt... :c
that's all I got to say 30 dec, 2013 19:13 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Kola: Jag har ont i magen, någon som vet vad man kan göra för att det kan sluta? Min mormor sa något om att ligga på magen men jag minns inte riktigt... :c Lay on your left side and rub your stomach in clockwise circles sa en bild till mig någon gång, har aldrig hjälpt mig lol xP Beror på vad det är för smärta. Om du inte vet funkar Ipren/värme till det mesta, hah. 30 dec, 2013 19:18 |
|
Kola
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Kola: Jag har ont i magen, någon som vet vad man kan göra för att det kan sluta? Min mormor sa något om att ligga på magen men jag minns inte riktigt... :c Lay on your left side and rub your stomach in clockwise circles sa en bild till mig någon gång, har aldrig hjälpt mig lol xP Beror på vad det är för smärta. Om du inte vet funkar Ipren/värme till det mesta, hah. Haha, kan ändå prova. But it may be because it's that time of the month again.. that's all I got to say 30 dec, 2013 19:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kola: Jag har ont i magen, någon som vet vad man kan göra för att det kan sluta? Min mormor sa något om att ligga på magen men jag minns inte riktigt... :c för mig brukar det kännas bättre om jag ligger på sidan. värktablett eller värmekudde brukar också hjälpa! 30 dec, 2013 19:22 |
|
Solkatten
Elev |
Kollade på hela. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 dec, 2013 19:24 |
|
Verro_Luna
Elev |
30 dec, 2013 19:35 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Jag känner mig sjuuuuuukt dålig just nu. XD ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 30 dec, 2013 19:45 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen