@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Elma00
Elev |
30 dec, 2013 18:06 |
|
Borttagen
|
Har nu lagt in min första gif i forumsignaturen c8
30 dec, 2013 18:21 |
|
Elma00
Elev |
30 dec, 2013 18:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Elma00: Tack hihi :3 Vad kul att någon uppskattar den lika mycket som jag cxSkrivet av Borttagen: Har nu lagt in min första gif i forumsignaturen c8 Och jag älskar den! 30 dec, 2013 18:29 |
|
Elma00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Elma00: Tack hihi :3 Vad kul att någon uppskattar den lika mycket som jag cx Skrivet av Borttagen: Har nu lagt in min första gif i forumsignaturen c8 Och jag älskar den! Legolas och Lavskägge är mina favorit karaktärer i LotR
30 dec, 2013 18:33 |
|
Borttagen
|
Legolas är min favorit, sedan typ Éowyn (vet inte hur man stavar hennes namn, dock cx). Fast Aragorn är också nice :3
30 dec, 2013 18:40 |
|
Elma00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Legolas är min favorit, sedan typ Éowyn (vet inte hur man stavar hennes namn, dock cx). Fast Aragorn är också nice :3 Jag gillar också Aragorn!
30 dec, 2013 18:42 |
|
SevLoveer
Elev |
Skrivet av Elma00: Skrivet av Borttagen: Legolas är min favorit, sedan typ Éowyn (vet inte hur man stavar hennes namn, dock cx). Fast Aragorn är också nice :3 Jag gillar också Aragorn! gollum gollum~~~~~~~~~~
30 dec, 2013 18:45 |
|
Tuggrus
Elev |
Haha jao, jag är 13 c:
MUMS! 30 dec, 2013 18:49 |
|
Solkatten
Elev |
Såg ett klipp på Youtube och plötsligt blev det reklam mitt i?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 dec, 2013 19:03 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen