Jag tror att personen under..
Forum > Quidditchplanen > Jag tror att personen under..
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Shapiro
Elev |
Inget alls faktiskt,
PUM kan inte dansa midsommardans? Four score and seven years ago... 3 dec, 2014 21:39 |
|
Borttagen
|
Jodå.
PUM brukar dansa runt granen på jul? 3 dec, 2014 22:04 |
|
Aurora Borealis
Elev |
3 dec, 2014 22:07 |
|
Shapiro
Elev |
Japp, tycker lite som om Steffe om jag får va ärlig.
PUM spelar piano? Inga argumentringar nu! Det är bara min åsikt och du får tycka att jag är dum i huvudet för den men snälla starta inte massa argument! Orkar fan inte med, jag tycker som jag tycker, du tycker som du tycker, du hatar vad jag tycker, mer är det inte! Four score and seven years ago... 3 dec, 2014 22:12 |
|
Borttagen
|
Tyvärr inte.
PUM glömmer att borsta tänderna ibland. 3 dec, 2014 22:17 |
|
Borttagen
|
Haha, ja.
PUM duschar varje dag? 4 dec, 2014 01:42 |
|
Borttagen
|
Nja
Pum har öppnat dagens lucka 4 dec, 2014 03:03 |
|
Borttagen
|
Yep
PUM är ofta i denna tråden? 4 dec, 2014 07:36 |
|
Borttagen
|
Neh
Personen under mig har massor med läxor/jobb att göra? 4 dec, 2014 08:28 |
|
Hedwig96
Elev |
nä ingenting som vanligt
PUM har varit Lucia nån gång? 4 dec, 2014 16:21 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen