@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
DarkBells
Elev |
30 dec, 2013 15:28 |
|
MissLollo
Elev |
30 dec, 2013 15:29 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Fellrendión: JAG BEHÖVER HJÄLP! Hedwig96: Den serien är bra, tyvärr så följer jag inte den. Jo den är bra! Började se på den när jag satt ute på landet på Åland och hade inget att göra! 30 dec, 2013 15:40 |
|
Borttagen
|
Alla lägger ut videos på Instagram med bilder på dem själva och deras kompisar där de skriver saker som "Vilket år 2013 har varit ♥". Vad har jag att lägga ut? En bild på när jag stod med YOHIO? Jo, kul. Jag har inga bilder med kompisar, inga kompisar. Det här året är inte heller något bra år. Förutom några små grejer som att jag fått träffa artister och sett på bra filmer så har det här året varit ett av de värsta i hela mitt liv.
30 dec, 2013 15:46 |
|
Solkatten
Elev |
sanna1324567: Det här året har också varit det värsta för mig. :<
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 dec, 2013 15:49 |
|
DarkBells
Elev |
30 dec, 2013 16:04 |
|
LunaLovegood1
Elev |
sanna1324567, Solkatten och DarkBells: yep, 2013 har inte varit bra... Eller jo, vissa detaljer har varit helt jävla underbara och perfekta, men nae
30 dec, 2013 16:06
Detta inlägg ändrades senast 2013-12-30 kl. 19:06
|
|
DarkBells
Elev |
LunaLovegood1 fast de första månaderna var bra, och när catching fire kom ut ♥
jag tror 2014 kommer bli helt jävla underbar med alla bra filmer som kommer ♥
30 dec, 2013 16:08 |
|
Pixie
Elev |
dålig sak: min datorn är helt paj går inte att laga! inget har heller sparats förutom en pyttedel av alla bilder jag räddade på 5 minuter (och det är mestadels suddiga webcambilder)
bra sak: jag får låna pappas mac nu (eller okej FINE jag tog den men än så länge har han bara suttit på den en stund för att kolla på twd när jag sov. dålig sak: jag är extrem ovan med mac och måste googla hur man gör, dessutom måste man ha en datamus, i am så jäkla van med en bärbar dator och den lilla plattan man styr med :o bra sak: macen har en stor skärm och jag behöver inte använda usb för att kolla på serier pappa tagit hem! yay ännu mer the carrie diaries och mer serieeer
30 dec, 2013 16:08 |
|
Afturelding
Elev |
Nu ÄNTLIGEN har jag fått upp mina HP saker. Det tog tre månader, men nu känns det som hemma här ♥
Jag kommer få skaffa en större hylla till dem snart... ![]() ![]()
30 dec, 2013 16:11 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen