@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
DarkBells
Elev |
Skrivet av Hedwig96: supernatural? XD har också sett det pissade nästan på migSkrivet av DarkBells: Skrivet av Hedwig96: varför?? Jag är lite skraj för speglar just nu så därför måste jag flytta mej till vardagsrummet där de inte finns några! Bloody Mary, någon myt där hon dyker upp i en spegel och skrämmer livet av en... från en serie, jag är ensam hemma
30 dec, 2013 13:06 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av DarkBells: Skrivet av Hedwig96: supernatural? XD har också sett det pissade nästan på mig Skrivet av DarkBells: Skrivet av Hedwig96: varför?? Jag är lite skraj för speglar just nu så därför måste jag flytta mej till vardagsrummet där de inte finns några! Bloody Mary, någon myt där hon dyker upp i en spegel och skrämmer livet av en... från en serie, jag är ensam hemma hehe, har inte sett det ser på Ghost Wisperer! 30 dec, 2013 13:12 |
|
DarkBells
Elev |
Skrivet av Hedwig96: aha haha XDSkrivet av DarkBells: Skrivet av Hedwig96: supernatural? XD har också sett det pissade nästan på mig Skrivet av DarkBells: Skrivet av Hedwig96: varför?? Jag är lite skraj för speglar just nu så därför måste jag flytta mej till vardagsrummet där de inte finns några! Bloody Mary, någon myt där hon dyker upp i en spegel och skrämmer livet av en... från en serie, jag är ensam hemma hehe, har inte sett det ser på Ghost Wisperer!
30 dec, 2013 13:15 |
|
Beben
Elev |
30 dec, 2013 13:17 |
|
Borttagen
|
Har nu glassmet i glassmaskinen och äter chokladen som blev över och ser på LotR! Woho!
30 dec, 2013 13:46 |
|
lumos1
Elev |
Känner av någon anledning stort behov av att skriva i den här tråden just nu men så kommer jag inte på vad jag ska skriva... :c
;;
30 dec, 2013 13:51
Detta inlägg ändrades senast 2013-12-30 kl. 22:52
|
|
Fellrendión
Elev |
30 dec, 2013 14:05 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Vildvittra: Sitter på ett tåg mot Gbg har astråkigt och det är inte framme försen 11.40, någon som vill socialisera sig? Uggla? Kik? Flammpulver? Illvrål? x) Vart har du varit? Hemma i Gävle där jag bor, ska bort till Gbg över nyår Ok. c: Det verkar vara en lång tågresa. xD Aaa 04.26- 11.26 och alla på tåget är osociala de sover och snarkar xD Jag har pkt från Luleå till Göteborg och den resam tar 16 timmar med tåg... Jag har fessutom gjort det tvp gånger varav en i sittvagn över natten.. Hej 30 dec, 2013 15:12 |
|
DarkBells
Elev |
30 dec, 2013 15:15 |
|
Fellrendión
Elev |
30 dec, 2013 15:25 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen