@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Hallå allihopa Divergent är ca. det bästa som hänt mig den här veckan ♥♥♥
30 dec, 2013 12:27 |
|
Hedwig96
Elev |
30 dec, 2013 12:27 |
|
Siriusis
Elev |
råkade skära bort lite hud från min tumme.... Hur? Well, min nagel var vassare än jag trodde
Hai 30 dec, 2013 12:36 |
|
DarkBells
Elev |
30 dec, 2013 12:37 |
|
Kola
Elev |
Är hos min farmor just nu.. HON BJUDER PÅ MAAAT (I♥FODD]
that's all I got to say 30 dec, 2013 12:43 |
|
Borttagen
|
Sitter och vispar grädde och tittar på LotR.... tur att mamma inte är hemma, om hon hade varit det så hade hon mördat mig för att jag 1. sitter i min säng och vispar grädde och 2. vispar grädde i närheten av min dator cx
30 dec, 2013 12:50 |
|
Hedwig96
Elev |
Jag är lite skraj för speglar just nu så därför måste jag flytta mej till vardagsrummet där de inte finns några!
30 dec, 2013 12:50 |
|
DarkBells
Elev |
Skrivet av Hedwig96: varför?? Jag är lite skraj för speglar just nu så därför måste jag flytta mej till vardagsrummet där de inte finns några!
30 dec, 2013 12:55 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av DarkBells: Skrivet av Hedwig96: varför?? Jag är lite skraj för speglar just nu så därför måste jag flytta mej till vardagsrummet där de inte finns några! Bloody Mary, någon myt där hon dyker upp i en spegel och skrämmer livet av en... från en serie, jag är ensam hemma 30 dec, 2013 13:03 |
|
Obliviate_
Elev |
Fick just en Mac-dator. !!
30 dec, 2013 13:03 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen