Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 15012 15013 15014 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Luna Chang
Elev

Avatar


Min högra sida (sombjag för tillfäkket ligger på) känns extremt skum eftersom hela jag dunkar och jag har fått en betydlit högre puls ön normalt.

Vill vetavhur det ska gå med Margo men nuborkar jag imte lösa nå mer pga trötthet och ughh.

Fuck you John Green for being such a good writer.

Hej

30 dec, 2013 03:42

Solkatten
Elev

Avatar


Kan inte sova.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

30 dec, 2013 04:43

Vildvittra
Elev

Avatar


Sitter på ett tåg mot Gbg har astråkigt och det är inte framme försen 11.40, någon som vill socialisera sig?
Uggla? Kik? Flammpulver? Illvrål? x)

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

30 dec, 2013 04:56

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Vildvittra:
Sitter på ett tåg mot Gbg har astråkigt och det är inte framme försen 11.40, någon som vill socialisera sig?
Uggla? Kik? Flammpulver? Illvrål? x)

Vart har du varit?

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

30 dec, 2013 05:10

Vildvittra
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Vildvittra:
Sitter på ett tåg mot Gbg har astråkigt och det är inte framme försen 11.40, någon som vill socialisera sig?
Uggla? Kik? Flammpulver? Illvrål? x)

Vart har du varit?


Hemma i Gävle där jag bor, ska bort till Gbg över nyår

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

30 dec, 2013 05:16

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Vildvittra:
Sitter på ett tåg mot Gbg har astråkigt och det är inte framme försen 11.40, någon som vill socialisera sig?
Uggla? Kik? Flammpulver? Illvrål? x)

Vart har du varit?


Hemma i Gävle där jag bor, ska bort till Gbg över nyår

Ok. c: Det verkar vara en lång tågresa. xD

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

30 dec, 2013 05:27

Vildvittra
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Vildvittra:
Sitter på ett tåg mot Gbg har astråkigt och det är inte framme försen 11.40, någon som vill socialisera sig?
Uggla? Kik? Flammpulver? Illvrål? x)

Vart har du varit?


Hemma i Gävle där jag bor, ska bort till Gbg över nyår

Ok. c: Det verkar vara en lång tågresa. xD


Aaa 04.26- 11.26 och alla på tåget är osociala de sover och snarkar xD

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

30 dec, 2013 05:31

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Vildvittra:
Sitter på ett tåg mot Gbg har astråkigt och det är inte framme försen 11.40, någon som vill socialisera sig?
Uggla? Kik? Flammpulver? Illvrål? x)

Vart har du varit?


Hemma i Gävle där jag bor, ska bort till Gbg över nyår

Ok. c: Det verkar vara en lång tågresa. xD


Aaa 04.26- 11.26 och alla på tåget är osociala de sover och snarkar xD

Jag borde själv sova men börjar ge upp att ens försöka.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

30 dec, 2013 05:33

Vildvittra
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Vildvittra:
Sitter på ett tåg mot Gbg har astråkigt och det är inte framme försen 11.40, någon som vill socialisera sig?
Uggla? Kik? Flammpulver? Illvrål? x)

Vart har du varit?


Hemma i Gävle där jag bor, ska bort till Gbg över nyår

Ok. c: Det verkar vara en lång tågresa. xD


Aaa 04.26- 11.26 och alla på tåget är osociala de sover och snarkar xD

Jag borde själv sova men börjar ge upp att ens försöka.


Du borde och jag borde men jag kan inte ;p

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

30 dec, 2013 05:37

Borttagen

Avatar


MTEL
NY Ink Samma kille som hade Miami Ink tidigare

30 dec, 2013 08:40

1 2 3 ... 15012 15013 15014 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.