@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Obliviate_
Elev |
sista heath ledger skrev i sin dagbok innan han dog var tydligen "bye bye"
snacka om craepy.. 29 dec, 2013 22:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: sista heath ledger skrev i sin dagbok innan han dog var tydligen "bye bye" snacka om craepy.. Inte jättekonstigt att avsluta ett dagboksinlägg så right? ;p 29 dec, 2013 22:29 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Obliviate_: sista heath ledger skrev i sin dagbok innan han dog var tydligen "bye bye" snacka om craepy.. Inte jättekonstigt att avsluta ett dagboksinlägg så right? ;p han skrev det rakt över hela sidan där han hade gjort anteckningar för sin roll som jokern. men mja. 29 dec, 2013 22:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Obliviate_: sista heath ledger skrev i sin dagbok innan han dog var tydligen "bye bye" snacka om craepy.. Inte jättekonstigt att avsluta ett dagboksinlägg så right? ;p han skrev det rakt över hela sidan där han hade gjort anteckningar för sin roll som jokern. men mja. Ja då förstår jag att det var lite wierd. ;o 29 dec, 2013 23:34 |
|
Hedwig96
Elev |
30 dec, 2013 00:20 |
|
Trädkatten
Elev |
30 dec, 2013 00:23 |
|
themarauder
Lärare |
30 dec, 2013 00:51 |
|
Solkatten
Elev |
Noo. Skulle mata mina drakar och tydligen dog en av dem igår.
Edit: Wtf. Båda mina drakar dog igår. ;_; "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 dec, 2013 01:25 |
|
Amaanda
Elev |
*Heartattack mitt i natten*
Jag höll min ipad under armen då jag gick nerför vår branta trappa. Och så TAPPAR jag den. Och den åker ur skalet med freakin' skärmen neråt. Och så tittar jag på den och upptäcker att sen är oskadd. Alltså det var minst tre meter. You are a hero, my dear padda ♥
30 dec, 2013 01:28 |
|
Tuggrus
Elev |
Ganska lagom nöjd med in presentation nu, gillar typsnittet och mitt diskreta val av färger, woop woop!
MUMS! 30 dec, 2013 02:37 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen