@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Rapsody: Skrivet av Borttagen: Kan inte skicka meddelanden till dig! tror du har för många. Man kan inte ha för många meddelanden. Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Rapsody: Skrivet av Borttagen: Kan inte skicka meddelanden till dig! tror du har för många. Man kan inte ha för många meddelanden. Skrivet av Solkatten:
Va?! försök igen 29 dec, 2013 20:58 |
|
Ginny00
Elev |
Jag kan inte förstå att jag ska på julbal snart??? aaaahhh
29 dec, 2013 21:06 |
|
Borttagen
|
Wööööööö ska nörda lite 90210... omigod nya PLL och Dance Moms avsnitt snart ♥
29 dec, 2013 21:13 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Ginny00: Jag kan inte förstå att jag ska på julbal snart??? aaaahhh vill ocksååååååååååå får väl sitta hemma och spela snape istället haha (för det är inte alls vad jag gör just nu. neeeeeeejdå) EDIT: pappa kom med chai latte till mig ♥♥♥♥♥♥♥
29 dec, 2013 21:16 |
|
Borttagen
|
Jag vet inte varför, men jag vill really really spamma i nån tråd. Fast då blir prefekterna sura på mig :c
Och btw förut trodde jag att prefects(stavas det ens så) hette Perfects så jag bah eh Percy en Perfect? xc 29 dec, 2013 21:18 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag vet inte varför, men jag vill really really spamma i nån tråd. Fast då blir prefekterna sura på mig :c Och btw förut trodde jag att prefects(stavas det ens så) hette Perfects så jag bah eh Percy en Perfect? xc åh jag får också såhär att jag bara vill skriva och skriva och skriva men nä dels kommer jag inte på något vettigt att skriva
29 dec, 2013 21:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood1: Jag har aldrig något vettigt att skriva xDSkrivet av Borttagen: Jag vet inte varför, men jag vill really really spamma i nån tråd. Fast då blir prefekterna sura på mig :c Och btw förut trodde jag att prefects(stavas det ens så) hette Perfects så jag bah eh Percy en Perfect? xc åh jag får också såhär att jag bara vill skriva och skriva och skriva men nä dels kommer jag inte på något vettigt att skriva 29 dec, 2013 21:21 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood1: Jag har aldrig något vettigt att skriva xD Skrivet av Borttagen: Jag vet inte varför, men jag vill really really spamma i nån tråd. Fast då blir prefekterna sura på mig :c Och btw förut trodde jag att prefects(stavas det ens så) hette Perfects så jag bah eh Percy en Perfect? xc åh jag får också såhär att jag bara vill skriva och skriva och skriva men nä dels kommer jag inte på något vettigt att skriva Joooodå xD så fort tog chai latten slut
29 dec, 2013 21:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood1: Whät...Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood1: Jag har aldrig något vettigt att skriva xD Skrivet av Borttagen: Jag vet inte varför, men jag vill really really spamma i nån tråd. Fast då blir prefekterna sura på mig :c Och btw förut trodde jag att prefects(stavas det ens så) hette Perfects så jag bah eh Percy en Perfect? xc åh jag får också såhär att jag bara vill skriva och skriva och skriva men nä dels kommer jag inte på något vettigt att skriva Joooodå xD så fort tog chai latten slut jag ugglar dig nu ingen protest 29 dec, 2013 21:24 |
|
Borttagen
|
Har LotR-roll-abstinens (eller något) men ingen vill rolla med miiiiiig D:
29 dec, 2013 21:26 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen